דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה לסוכרתיים

מחלה מתמשכת היא עובדה שנמצאת לצד הלוקים בה באופן מתמשך, ומסוגלת לשנות את עוצמתה בהתאם למצב הבריאותי של החולה. בסוכרת, המפתח החשוב ביותר לשמירה על יציבות ואיזון. על כן, חולים סוכרתיים זקוקים לתפריט מיוחד שיהיה מתאים להם באופן אישי על פי הצרכים האישיים של כל אחד ובהתחשב בנתוני הגיל, מין, משקל גוף עדכני ומשקל גוף בריא, מידת הפעילות הגופנית ואורח החיים. דיאטן קליני יכול לספק את התשובות לכך, ובינתיים נותר לקרוא על כך בין אתרי האינטרנט השונים והכתבות. כאן, חשיבות מרכיבי התזונה רבה יותר ומכרעת ויכולה להיות הרת גורל.

טיפים של תזונה לסוכרתיים
סדר הארוחות ותכנון מראש של שעון אכילה וסדר ארוחות יכול לתרום למסגרת ולאיזון. בכל ארוחה, יש לשים לב לכמות הפחמימות בכל ארוחה, כולל מוצרי חלב ופירות כמו יוגורט, רוויון, חלב ולבן. את הארוחות חשוב לחלק למספר ארוחות ביום (5-6) כששלוש מהן הן ארוחות עיקריות. שילוב של פחמימות ביחד עם מרכיב תזונה אחר, כמו חלבונים או שומנים עשוי להאט את קצב ספיגת הסוכר לדם. באשר למראה החיצוני, השמנה באזור הבטן, אשר נקראת גם "השמנת תפוח" האופיינית יותר לגברים) מסוכנת יותר ללב מאשר "השמנת אגס" האופיינית יותר לנשים ומתרכזת באזור הירכיים. על- כן, ניתן למדוד את היקף המותן במקום הצר ביותר. היקף מותן גבוה מ- 88 ס"מ בנשים, או גבוה יותר מ- 102 ס"מ בגברים, אתם נמצאים בסיכון, וכדי לשמור על המשקל ועל הבריאות דיאטה היא התשובה.

להפחית צריכת שומן רווי
דיאטה לסוכרתיים כוללת הפחתת מזונות רוויי שומן. שומן רווי נמצא במזון שמקורו מן החי: חלמון ביצה, חמאה, שמנת, גבינות שמנות, גבינה צהובה, המבורגר ונקניקיות. שומן מעלה את רמת ה – LDL, כלומר את רמת הכולסטרול ה"רע" בדם, על כן חשוב להפחית בו ולאכול יותר דגים, עוף ללא עור, ברווז ואווז, בשר בקר טחון קנוי ועוד.

מפת אתר | צור קשר