דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת אטקינס תפריט

בעולם ההרזיה והדיאטות קיימות שיטות שונות לאיבוד משקל בצורה נכונה ומבוקרת. למרות הרצון לאבד משקל כמה שיותר מהר ולהגיע למצב של גוף חטוב תוך מספר שבועות, מומלץ לעשות תהליך מבוקר של ירידה במשקל על ידי תפריט מאוזן שישיג את התוצאה הרצויה בדרך המתאימה לגוף ולא יגרור תופעות שיפגעו בבריאות. אחת הדרכים הידועות ביותר בתחום היא דיאטת אטקינס הנמצאת בתחום דיאטות החלבונים. היא מאופיינת בתפריט המשופע בחלבון ושומן וממעיט בצריכת פחמימות. מוצרים כמו בשר, ביצים, גבינות ומרקים העשירים בחלבון הם רק חלק מן המאכלים המרכיבים תפריט זה.

על הדיאטה
המצדדים בדיאטת אטקינס גורסים כי היא משלבת יתרונות רבים בדרך לתוצאה הסופית של הורדת המשקל, יתרונות כמו חוסר תחושת רעב, שיפור הבריאות והכושר וגם החשיבה. תהליך שריפת השומן בגוף מתבצע על ידי שריפה של פחמימות וחלבונים. על פי השיטה, אם נמעיט בצריכה של פחמימות, יישרפו בצורה יעילה יותר החלבונים והשומנים וכך נגיע למצב של איבוד משקל מהיר יותר. תהליך פירוק השומן הזה שמספק אנרגיה הדרושה לגוף משחרר חומרים בגוף היוצרים תחושת שובע וכך מתקבלת התוצאה של ירידה במשקל משום שאין רצון להמשיך ולהוסיף חומרי מזון לגוף. עם זאת ישנן גם תופעות לוואי העלולות להתלוות לתהליך זה כגון עצירות, חסך בסידן ובויטמינים, הבל פה רע ועוד.

פחות פחמימות
צריכה של פחמימות עוברת תהליך פירוק בגוף המביא להפיכה שלהן לסוכרים. במידה מסויימת, מבצעים הסוכרים תהליך חיובי המפריש חומרים הדרושים לבריאותו ופעילותו התקינה של הגוף. אך במצב בו ישנה הפרזה בצריכת הפחמימות הופכים הסוכרים הללו לשומן שמביא למראה חיצוני שממנו מנסים המרזים להיפטר. יש הטוענים כי צריכה מוגזמת של פחמימות עלולה להוביל, בנוסף להשמנה, גם לבעיות בריאותיות ולמחלות כגון סוכרת. לטענתם, שימוש נכון בדיאטת אטקינס ובתפריט על טהרת החלבון ישפר הן את המראה והן את בריאות הגוף.
מפת אתר | צור קשר