דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

טיפים לדיאטה מהירה

דיאטה אינה עניין קל, וכשמדובר בתהליך שלם, יכולות להיות מגוון של נקודות שבירה לאורך פס הזמן הארוך שבו מתנהלת הדיאטה. פס זמן ארוך? למה הוא צריך להיות ארוך אם יש לנו מולנו בעיקר מטרה אחת, כמו למשל להיות רזים לכבוד חתונתנו, דיאטה לאחר לידה, אירוע משפחתי או הופעה למשל? הרי המטרה היא לעמוד בלוח הזמנים ולהשיל בתוך זמן מוגדר משקל עודף, כפי שיתבטא באופן חיצוני. הרי אם הדיאטה הזו מהירה, היא תשפיע במהירות על הגוף ולא תשאיר שבויים בשטח... אולם האם ניתן לומר שחזרנו לקו זינוק מסוים?

טיפים ליציבות בדיאטה מהירה
היות וידוע שמה שבא בקלות הולך באותה הקלות, אפשר לעשות דיאטה מהירה תוך הימנעות מדיאטות כאסח למיניהן. כדי למצוא את האיזון בין דיאטה מהירה לבין דיאטת כאסח, חשוב להתייעץ עם דיאטן מוסמך, אשר ייקח מדדים נחוצים לצורך הרכבת דיאטה מתאימה ובדיקה חוזרת לאחר זמן מה תוך שמירה על איזון בריכוזים של מרכיבים תזונתיים בגוף. כדי לרדת במשקל, יש צורך במאזן קלוריות שלילי, כלומר – להשתדל להוציא יותר קלוריות מלהכניס. המים מדללים את ריכוז המרכיבים בגוף ונפלטים החוצה, אולם חשוב לשמור על רמת שתיה סבירה כדי שלא ללקות בהרעלת מים. רצוי לאכול אוכל מבושל ולא מטוגן – הוא משביע, יש בו כמות עשירה של מרכיבים תזונתיים והוא דל שומן.

יש מי שמרזה ללא דיאטה
חילוף חומרים בגוף הינו עניין אינדיבידואלי לכל אחד. יש מי שדיאטה מסוימת לא תשפיע עליו, יש מי שיכול להרזות בלי לעשות דיאטה, ויש מי שירזה ביחס ישר לכמות ואיכות המזון שאותה הוא אוכל. הכל עניין של גנטיקה וסביבה – יש להתייחס לנתונים ההתחלתיים, שכן רק בדרך זו ניתן לבנות עתיד טוב יותר. 

מפת אתר | צור קשר