דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

לשרוף שומנים

מי מאתנו לא עומד לעיתים קרובות מדי מול המראה וחושב לעצמו שהיה מעוניין להוריד עוד כמה קילוגרמים מיותרים. אורח החיים המערבי המתאפיין בסדר יום לחוץ על פי רוב, מתחיל בשעות הבוקר כאשר אנו מתעוררים ומתחילים במרוץ האינסופי בניסיון להספיק כמה שיותר דברים. צריך להתארגן לעבודה, להעיר את הילדים ולדאוג שיתלבשו ושלא יאחרו לבית הספר. את ארוחת הבוקר הכול כך חשובה חוטפים באוטו בדרך לעבודה במקרה הטוב. אין לנו זמן לאכול ארוחות מסודרות במהלך היום, עובדה שידועה כמסייעת להפחתה במשקל. אולם, לא די בארוחות מסודרות בכדי להוריד במשקל. חשוב לשלב גם פעילות גופנית שתסייע לנו בשריפת השומן העודף.

מה זה שומן?
השומן הוא אחד משלושת אבות המזון והוא החשוב ביותר מבניהם בכל הנוגע לתזונה היומית שלנו, ואין לגופנו יכולת לשרוד בלעדיו. כאשר מצטברים בגופנו עודפי מזון הם עושים זאת בצורה של שומן אשר עלול לפגוע בבריאות שלנו. חשוב לדעת, גם אנשים אשר נראים רזים עלולים לסבול מעודף שומן הבא לידי ביטוי באחוזי שומן גבוהים בגוף. על מנת לעשות דיאטת שריפת שומנים מוצלחת יש להקפיד על כמה כללים. למשל, יש להקטין את כמות המזון בארוחות ולפרוס אותם על פני היום, בין חמש לשש ארוחות ביום זוהי הכמות המומלצת. בנוסף, יש לשלב פעילות גופנית המתאימה לכם וליכולותיכם בצירוף שתייה מרובה של מים. כמו כן, אכילת חלבונים העוזרים בבניית השרירים מסייעת בשריפת השומן, וחשוב מכל יש להמעיט ככל שניתן באכילת פחמימות.

שילוב פעילות גופנית
יצירת תפריט מאוזן והקפדה על פעילות גופנית רציפה וסדירה תורמים רבות לתהליך שריפת השומנים בגופנו. יש לזכור שירידה פתאומית ולא מבוקרת בכמות הקלוריות אותה אנו צורכים, ביום עלולה להזיק לתהליך שריפת השומן ובסופו של יום עלולה להוביל לפגיעה בבריאות. מה גם שמשקל שנעלם מהר מדי יחזור אלינו באותה מהירות בה נעלם.
מפת אתר | צור קשר