דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה להורדת משקל

היום בעידן של "כאן ועכשיו", מבוגרים כילדים או בני נוער מעוניינים בתוצאות מיידיות, משום שכנראה שאם אין תוצאות בין- רגע, כנראה ששום דבר לא זז. הקלות של השגת המטרה של ירידה במשקל יכולה להפתיע לפעמים; גם אם אין כוח רצון חזק מספיק, תמיד ניתן להיעזר בחומרי עזר לפירוק אינטנסיבי של חומרים ולחילוף חומרים מהיר. העניין הוא שאנו עלולים "לקחת שבויים" במלחמה הזו, שבויים שמתבטאים בצורות שונות: מחלות, צמיחת שומן מהירה ותופעות בריאותיות. על כן בדיאטה פועלת חשיבות מרכיבי התזונה .

דיאטות להורדה במשקל
 דיאטה היא דרך חיים יותר מהכול. קשה לחזור להרגלי התזונה אשר היו קיימים רגע לפני הדיאטה ולא לחזור למצב הקודם. על- כן, שמירה על דיאטה בזמן עבודה חשובה במיוחד ובאותה המידה שהשמירה מתקיימת בשעות הערב העייפות. נכון שאמצעי הפרסומת נותנים לנו כלים לרזות מהר, אולם "מה שבא בקלות – באותה הקלות ייעלם". הפרסומות מעניקות לנו את היכולת לבחור בין אוכל שהוא "בריאותי" לאוכל שנועד לדיאטה. בידינו נותרה הברירה להחליט מה טוב יותר עבורנו. עלינו לסנן במקרה הזה את מרכיבי המזון או את הערכים התזונתיים שיש לכל מזון שנמכר לנו (חובה על פי חוק לפרסם אותם), ולא להתפתות לחומרים שהם "ללא תוספת סוכר" משום שמדובר בחומרים מסוכרים ממילא. מי שעוזר לנו במלאכה להרכבת תפריט דיאטה הוא דיאטן.

לכל אחד יש נתונים גופניים אחרים
יש מי שמרזה גם מבלי לעשות דיאטה ויש מי שצריך לעבוד על זה קשה. הכל נעוץ בחילוף החומרים בגוף שבסיסו עניין הרגלי האכילה. חשוב לדעת כי מה שאתה אוכל ביום או בשבוע ישפיע באופן שונה על אדם עם נתונים גופניים דומים לשלך, משום שכל אדם מצטייד בנתונים גנריים אחרים. בדיקה של נתונים גופניים תעלה את השיטה הנכונה עבורך לצורך דיאטה להורדה במשקל.
מפת אתר | צור קשר