דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

איך לעשות דיאטה

רוב האנשים שנכנסים למשטר אכילה, עושים זאת מתוך צורך פנימי להוריד במשקל ולרדת בממדי הגוף. חלק אחר מן האנשים עושה זאת על מנת להגיע לאיזון בין מרכיבי המזון אצלם בגוף בשל עודף פעילות של אנזימים או חוסר בפעילות פירוק. בין דיאטה זו או אחרת, המשותף הוא שינוי בהרגלי האכילה, כאשר השינוי נעשה בהדרגה, ואם אפשר, אז שלא תהיה ניתנת להרגשה. אחרי הכל שינויים קלים באורח החיים יכולים להיות שינויים שכיף לנו לעשות, כשאנו רואים שהתוצאות לא מאחרות להגיע, וגם מאמינים בצדקת הדרך שלנו. ישנן מספר שיטות להגיע אל המטרה הזו, במיוחד בעזרת שילוב פעילות גופנית באמצעות דיאטה.

איך יודעים לבחור איזו דיאטה נכונה?
מהי הדיאטה הנכונה? אין דבר כזה "נכון" אבסולוטי, או דיאטה שהיא האמת האחת לכולם. נכון שישנם כללים טריוויאלים שפועלים באותה הדרך לגבי כל גוף וגוף, אולם השאלה היא מה המטרה המתבקשת מכל דיאטה, מהם הנתונים בכל שלב של הדיאטה. אדם שאלרגי לשיבולת שועל או לעגבניות – הדיאטה שלו לא תכלול את המוצרים הללו ותסתייע במקור אחר של אבות המזון. הכלל הוא שדיאטה מהירה אמנם עשויה להביא לתוצאות מהירות ונראות, אולם ההשלכות של זה אינן משתלמות בסופו של דבר. החוכמה היא לבחור ביחד עם הדיאטן את הדיאטה שלא תגרום לטראומה לגוף ותשפיע לחיוב בעתיד הרחוק.

כללי אצבע לדיאטה
"הוראות ההפעלה" של דיאטה ודיאטה משתנות מאחת לשנייה, אולם ישנה אסכולה מרכזית, שגורסת כי יש לאכול ארוחת בוקר כל יום כדי לתפעל את המוח וולא לתת לו להיות רעב לחומרים בעלי זמינות אנרגטית כמו סוכר ופחמימות פשוטות. יש לקבוע מועד בלילה שבו "המטבח סגור", וכן לשים לב למשקאות הממותקים אותם יש נטייה לצרוך במסווה של "מיץ טבעי". 
מפת אתר | צור קשר