דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

אי ירידה במשקל

ניתן לומר בוודאות כיום, כי בעולם החומרי שסביבנו אנו לא יודעים להבחין בין מוצרים שמשווקים לנו בדרך מסחרית גרידא במסווה של מוצרי בריאות, בעוד שבפועל תפריטי דיאטה הם עתירי מרכיבי מזון שלא רק שאינם נחוצים לכם, אלא עושים את הפעולה ההפוכה מהכוונה התחילית. קחו לדוגמה את המשקאות הטבעיים למיניהם. אם ברצונכם לעשות דיאטה ולהפחית סוכרים, יש במשקאות "פירותיים" אלו סוכר רב. גם בפירות עצמם ללא תוספת סוכר ישנה כמות ענקית של סוכרים שיכולה להיות מקבילה לחטיף שוקולד. אולם כאן אין כוונה לנטרל אתכם משתייתם – משום שיש בפירות ויטמינים ומינרלים שלא תוכלו לרכוש במקום אחר.

אי ירידה במשקל – גורם אפשרי ויכולת הבחירה
כאמור, הסיבה המרכזית היא קלישאות וחוסר מודעות. ככל שהעולם חומרי, יש כוונה "להאכיל אותנו" תרתי משמע בחומרים "חדשים" ו "דיאטטיים", או "ללא תוספת סוכר. תחשבו על ממרח שוקולד שרשום עליו "ללא תוספת סוכר" המשמעות היא שלא הוסף לו סוכר – ואז נשאלת השאלה "הוסף למה?", הרי ברור לכל כי בשוקולד הזה ישנו מרכיב מרכזי של סוכר מסוגים שונים. וחוץ מזה – חוסר נוכחותו של סוכר נוסף אינו מצביע כי השומנים המוקשים שכן נמצאים בממרח לא יעשו את אותה עבודה שהסוכר עושה. על כן, ישנה חשיבות מרכיבי התזונה.

"בריאות" ו-"דיאטה"
"בריאות" יכולה להיות מקבילה למילה דיאטה, אם מטרתה היא "לאכול בריא". "בריאות" יכולה להיות מקבילה גם לירידה במשקל, כל עוד משקל הגוף הרב גורם לתופעות מחלתיות. אם- כן אנו למדים, כי יש כדי לרדת במשקל, עלינו להבין בדיוק מה גורם לנו לעלות במשקל, ולרקוח תפריט מתאים (כאן נכנסים לתמונה דיאטנים) שיכול להיות גם פעילות גופנית ודיאטה.
מפת אתר | צור קשר