דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטות מבוקרות

דיאטה היא השקפת עולם. יש כאלו שמאמינים כי דיאטה היא חד פעמית ונמשכת כתקופה מסוימת (נניח חודשים), ויש המאמינים כי דיאטה היא חד פעמית, למשך תקופה של כל החיים. בין שני אלו, ניתן לרקום דיאטה אשר ניתנת למעקב, כולל הדחף למתוקים או למאכלים מסוימים, ומתי הוא מגיע. דיאטה מבוקרת לא תיתן יד להתקפי הזלילה המשמינים בשעות הערב המאוחרות כאשר אנו עייפים או כפיצוי רגשי על משהו אחר. התקפים אלו קורים בעיקר בתקופות דיאטות כאסח.

מהי דיאטה מבוקרת?
בדיאטה מסוג זה נוכל לדעת בדיוק כמה אכלנו ומתי, בעיקר כשהדיאטנים שמלווים אותנו מעורים בכל רשומות האוכל. בהתחלה אנו מנסים לראות כיצד הגוף שלנו מגיב לזה, ומאזנים בהמשך. בדיאטה מבוקרת, בניגוד לדיאטת כסאח, אוכלים הכל, אבל במידה. ישנו תפריט מאוזן שקובע מה הגוף זקוק ולמה לציין מינון אחר. התפריט המאוזן שומר על רמת שובע מפותחת, כשהגוף למעשה מקבל את כל הויטמינים הנחוצים ממקורות מזון שונים. דיאטה מבוקרת יכולה תמיד להתנהל במקביל לשמירה על הכושר, כלומר לתוכנית ספורטיבית בנויה ומתוכננת מראש. מן הסתם, יש להתכונן נפשית שבסוג הדיאטות הזה, הירידה במשקל אינה פועל מיידי ותוצר ישיר של השינוי בתפריט ובחילוף החומרים, ויש להצטייד במרב הסבלנות והנחישות כדי שזו תעבוד.

דיאטה מבוקרת כבר בגיל ההתבגרות
רצוי לטפל בתופעת ההשמנה כבר בגיל ההתבגרות, ולהיות קשובים לכך שלמרות שהגוף משדר תשדורות משוגעות ורוצה כביכול לאכול עוד ועוד (גיל שעדיין לא תמה בו הגדילה), הרי שיש עדיין להכתיב התנהגות מבוקרת של אכילה, ולמנוע השמנת יתר במיוחד לאור הפיתויים השונים שנמצאים בסביבה, ולכך שאוכל עלול להיות המפלט ממחויבויות שונות כמו התכוננות למבחנים. דיאטות לנערות ולנערים מקובלות ועניין שבאופנה.
מפת אתר | צור קשר