דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת סוג דם

תזונה היא עצם קיומנו. היות ולכל בן אנוש יש מקורות משלו על פני הסרגל הגיאוגרפי ואבות – אבותיו היו חיים על פני יבשת אחרת לגמרי – כנראה שיש לו סוג דם אחר משל ידידו ביבשת האחרת. אותו סוג דם היה יכול להצביע על רמת החומציות, פעולות העיכול, רגישות חיסונית ועוד, וכן לכל אחד יש מקורות מזון אשר היו נכונים לאותו איזור גיאוגרפי. דיאטה מסוג זה אינה מקובלת על כולם, משום שמצד אחד ישנן הוכחות כי דיאטה מסוג זה עובדת, אולם קשה ליישמה לאורך הזמן הארוך מפני שהיא מכילה אבות מזון מסוימים ואילו חוסכת באבות המזון האחרים.

מהם עקרונות הדיאטה על פי סוג דם?
כל סוג דם התפתח לא רק באזורים גיאוגרפיים שונים, אלא גם בתקופות שונות המקבילות להתפתחות האדם במקביל לשינויים האקלימיים ולשינויים אחרים שגרמו להם לעבור לאזורי מחיה אחרים ולשרוד בצורה אחרת. סוג הדם הקדמון ביותר הוא O, אלו היו אוכלים שורשים וזרעים למאכל, פירות, ומערכת העיכול שלהם הייתה מותאמת לאכילת בשר – ציד רזה. בשלב מאוחר יותר, האדם החל לגדל בעצמו את הצמחיה, החל לאכול יותר זרעונים, דגנים, קטניות ולחם, ואילו מערכת החיסון נהייתה עמידה יותר בפני מגפות שהיו נהוגות בישובים צפופים יותר. השבטים הנודדים שהגיעו לאדמות אסיה הצחיחה אכלו מוצרי חלב ובשר צאן, ואלו שהתערבבו ביניהם לסוג הדם AB לפני כ – 1,200 שנה ואותם בעלי סוג דם אכלו באופן מעורב מזון מן החי ומן הצומח.

האם מומלץ לערוך על פי סוג דם דיאטה?
כל מקרה לגופו. השיטה מייעצת בעיקר להימנע ממזונות שאינם מתאימים על פיה לסוג הדם, להגביר את צריכת המוצרים שסוג הסם מתאים להם גנטית ורק על פי זה לאמץ אורח חיים מאוזן המקשיב לגוף. בין 3-6 חודשים התוצאות כבר נראות. יש לציין כי אין לראות בכך המלצה לדיאטה וכי בכל מקרה רצוי להתייעץ עם דיאטן או גורם קולינרי מוסמך.
מפת אתר | צור קשר