דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת סנדוויצים


ישנן דיאטות רבות שקובעות את המפרט התזונתי עליו ישען גופכם למשך תקופה ארוכה, ולמעשה עליכם להחליט ולפעול בדיוק על פי ההוראות כדי שהדיאטה תצליח. אולם מה כאשר מדובר בדיאטת סנדוויצ’ים? מדובר בדיאטה שבה למעשה יש לאכול פעם ב3-4 שעות (לא כולל את שעות השינה, שממילא מהוות שעות רבות של צום לגוף). הסנדוויץ´ חייב להיות עשוי משתי פרוסות לחם קל, שיכול להיות מוחלף בכוס אחת של אורז מלא או פסטה. המהווים את התחליף הפחממתי. היות והדיאטה מכילה את מה שאינו מתאים עבוד חולי דגנת (צליאק), היא אינה מומלצת להם.

תחושות ודיאטת סנדוויצ’ים
בשורת דיאטת סנדוויצ’ים מגלה לנו בעצם, שככל שנאכל באופן מושכל ובהפסקות מדודות, לא נהיה רעבים. דווקא משום שאוכלים מדי 3-4 שעות, הגוף לא נותר עוד רעב, אין את מנגנון ההישרדות שמפציר בנו לאכול מתוק כדי לעורר באופן מיידי (וזמני) את המערכות בגוף. הגוף רגוע ומעכל את המזון בזמנו. הלחם מחיטה מלאה ובו הפחממות משפיע על רמת הסרוטונין במוח. חוסר בסרוטונין מראה על חוסר ריכוז, חוסר מנוחה, ירידה במצב הרוח, מצבי כעס הבאים בקלות, שינויים ברמת לחץ הדם וגם דחף למתוק (ה"מתוק" הזה יוצר אולי כמות נוספת של סרוטונין אולם ממכר ומשמין ואף פחות בריא כידוע). לכן מלבד ירקות, כשמרגישים דחף עז למתוק, מומלץ לאכול מאכלי חיטה מלאה, אורז או פסטה.

מהם שלבי הדיאטה?
לאורך כל הדרך  יש להיצמד לתפריט קבוע – ניתן להיעזר בדיאטן. ישנה ירידה תלולה בתחילה שמסמנת לנו קצב חילוף חומרים גבוה בגוף, עד שמנגנון ההישרדות בגוף מופעל דרך בלוטת התריס, כדי לשמור על האיזון בגוף. שלב הפלטאו הזה (המישור) יכול להמשך ימים ואף שבועות, אולם התמדה בתפריט תוביל אתכם אל התוצאות הרצויות.
מפת אתר | צור קשר