דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטות אורז

דיאטת אורז, מלבד העובדה שהיא מסייעת מאוד לירידה במשקל כאשר נוקטים בה בצעדים הנדרשים, מסייעת גם לטיפולים במחלות לב, בלחץ דם, בעיות בכליות ועוד. מדובר בדיאטה ותיקה מאוד שנמצא יעילה ומבטיחה תוצאות ממשיות ומהירות. דיאטת אורז כאשר היא למען הורדה במשקל תגביל אכילה של מוצרים אחרים כמו שומן, מזון מעובד, סוכר ועוד.

מה מכילה דיאטת אורז?
דיאטת אורז אינה מכילה אורז בלבד, היא כולל מזונות שונים ומגוונים שמטרתם לסייע בירידה במשקל. התפריט של דיאטת אורז מגיע ל800 קלוריות ביום ועולה ל1200 לקראת סוף הדיאטה. הדיאטה מבוססת על אכילה של מאכלים דלי קלוריות, אכילה של פחמימות מורכבות, נתרן מועט באוכל, שומן פחות, צריכה מועטה של סוכרים, מעט חלבונים ואכילה של חיטה מלאה, אורז מלא ומאכלים מענף מזון זה. קטניות, דגנים מלאים, תפוחי אדמה נמנים עם המזון העמילני שנכלל בדיאטת אורז.

מה החסרונות של דיאטת אורז?
דיאטת אורז היא לא כל כך ריאלית לימים שלנו. מדובר במסגרת דיאטה מאוד מאוד קפדנית שקשה לעמוד בה. הדיאטה כוללת קלוריות מועטות מאוד עד שנדרשת השגחה רפואית על מנת לעשות דיאטה שכזו. למרות שניתן להוריד בה 10-15 ק"ג בחודש עדיין לא הוכח, בימינו, כי זה מציאותי. כמו כן הדיאטה דורשת אכילה של מאכלים דלים בחלבון שעוזר לבנייה של השריר, בעקבות זאת גם אם תיעשה פעילות גופנית המסה של השריר תקטן כמו כן חילוף החומרים יואט ויכול לגרום לעלייה במשקל. חומרים חיוניים לגוף האדם כגון סידן וויטמינים דורשים צריכה של תוספי מזון. בניגוד לדיאטות אחרות דיאטת אורז יכולה להיות ניסיון חד פעמי מוצלח או נכשל אך לא יכולה להיות דרך חיים בניגוד לדיאטות אחרות שכן היא יכולה לגרום להשלכות גופניות רבות.

מפת אתר | צור קשר