דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

מעקב אחר דיאטה

כל אדם מתחיל בדיאטה מסיבות שונות. אדם אחר יתחיל דיאטה במטרה לעזור, השני בכדי להוריד את הכולסטרול באדם והשלישי יעשה דיאטה כי הוא חולה בסוכרת וצריך להתאים את התזונה שלו על מנת לשמור על בריאותו. להתחיל בדיאטה מסודרת, הן באופן עצמאי והן בסיוע של דיאטנית מוסמכת או תזונאית קלינית זה תמיד רעיון טוב. אך כל רעיון טוב ויוזמה שלוקחים לידיים יש לעשות עד הסוף מבלי לעשות הנחות לעצמך. על כן, חשוב מאוד לעשות מעקב אחר הדיאטה.

מדוע לעשות מעקב אחר הדיאטה?
שאלה מסוימת בפיהם של אנשים תעלה – מדוע לעשות מעקב אחר הדיאטה אם תזונאית או דיאטנית מכתיבה לי מה לאכול כל יום? ובכן, הדיאטנית יכולה לתת לכם המלצות, לסדר לכם את התזונה, לתת לכם את הרכיבים התזונתיים להם אתם צריכים, אבל הדיאטנית לא יכולה ללוות אתכם אחרי שעות הפגישה עמה ולבדוק שאכן אתם נצמדים לתפריט שנקבע. מעקב אישי אחר הדיאטה ואפילו ניהול של יומן דיאטה על גבי לוח מחיק ענק (לחדורי המוטיבציה שבינינו) יכול למנוע נשנושים מיותרים, יכול לאפשר מעקב אחוזי הכולסטרול, השומנים, הפחמימות, הקלוריות וכו´. כאשר כל דבר שאתם אוכלים יהיה במעקב מתמיד ואף יירשם הרצון לאכול יופחת שכן אתם מתמודדים מול עצמכם ובסופו של יום אתם משקרים רק את עצמכם.

מעקב אחר הדיאטה כתמריץ להמשך
ניהול של יומן דיאטה ומעקב מדויק אחרי הדיאטה רק יתמרץ אותנו להמשיך בדיאטה ולהתמיד בה. כך למשל ניהול של יומן יראה לנו כמה זמן אנו מחזיקים עם הדיאטה, כיצד אנו מתנהלים באופן נכון וייתן מוטיבציה להמשך בדרך הנכונה. הפרוסת עוגה הנוספת או על קוביית השוקולד נוותר מבלי למצמץ כיוון ואנו יודעים שאת הדין וחשבון אנו עושים מול המחברת בסוף היום, מול עצמנו ויש רק מפסיד אחד בתחרות הזו.

מפת אתר | צור קשר