דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

מוצרי דיאט

הנושא של דיאטה עלה במודעות החברתית ומקיף אותנו מכל מקום שאליו אנחנו הולכים. כך למשל מוצרי ה"דיאט" כפי שהם מכונים נמצאים על כל מדף בסופר ובכל בית מרקחת. לכל גבינה שמנה יש את גרסת הדיאט שלה, חטיפי אנרגיה שמעניקים המון אנרגיה במעט קלוריות, תוספי מזון, מוצרי מזון דלי קלוריות, מוצרים שמכונים "לייט" וכל השאר בתחום הזה. השאלה היא מה היעילות של מוצרי הדיאטה? האם ה"דיאט" הוא באמת כשמו או שמדובר בהטעיה?

להסתכל באותיות הקטנות
בכל מוצר דיאט מפורט בגב האריזה הערך הקלורי. חברות רבות נוהגות לפרט את מס´ הקלוריות ל100 גרם למוצר וגם למנת הגשה כמה קלוריות היא כוללת. אדם בדיאטת הרזיה יאכל כ1500 קלוריות ביום והחישוב המתמיד יסייע לו בהליך ההרזיה. חישוב של הקלוריות והשומנים בגב האריזה יכול להעיד על הרכיבים של המוצר והאם הוא רצוי לתזונה היומיומית שלכם.

הטעיות ברישומים של מוצרי דיאט
לפעמים מוצרים נראים דיאטטיים כי אחוזי השומן נמוכים מאוד או לעיתים אפסיים. שומן הוא אכן גורם חשוב מאוד בדיאטה שכן הוא נוטה להיאגר בגוף. עם זאת 0% שומן במוצר מזון יכול להיות כנגד כמות פחמימות גדולה שמעלה את הערך הקלורי. בצורה זו מוצר שנראה דיאטטי הוא בעצם זה שיעכב אתכם בדיאטה ובהליך ההרזיה. כנ"ל לגבי מוצרים ללא תוספת סוכר. מוצרים ללא סוכר לא מיועדים בהכרח לאנשים שרוצים בדיאטה אלא גם לחולי סוכרת שהקלוריות להם זקוקים היא גדולה יותר. דוגמה מחיי היום יום בנושא זה יכולה להיות גלידה שמכילה 30% פחות קלוריות מגלידה אחרת מתחרה. עם זאת מדובר ביחס ל100 גרם וקשה להספיק לאכול לאחר מנה כה קטנה ומס´ הקלוריות יעלה עם כל ביס וביס.

מפת אתר | צור קשר