דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

סימני השמנה

אם יש דבר אחד חיצוני שאינו מתיישב עם האסתטיקה של הגוף לאחר תהליך הדיאטה הינו סימני השמנה. אלו למעשה סימני מתיחה אשר מספרים כי בעבר אותו העור היה מלא בשומן, ולאחר הסרתו או הירידה במשקל, הוא השאיר את עקבותיו. העור לא חוזר להצטמק ולמימדים של אדם רזה, אלא למעשה קרעים של השכבה התחתונה של העור. צבע הסימנים הוא אדום – ורוד ואין דרך להתמודד עם אותם הסימנים עד להתבהרותם.

כיצד להימנע מסימני השמנה בעור?
סימני השמנה אינם מעידים גרידא שהייתם שמנים בעבר. כלומר, נכון שהייתה רמה מסוימת של שומן מתחת לעור שהלכה ופחתה, ויכול להיות שזה קרה גם כתוצאה מהיריון, גיל ההתבגרות שבו הגוף עובר שינויים הורמונאליים ומסוגים שונים או מתפריט לא מאוזן. לעתים רואים זאת לאחר לחץ נפשי הגורם לאנשים מסוימים לאכול פחות ולעתים זה להיפך – לכל גוף יש התנהגות שונה מהשני, אולם כשמתחילים להיראות סימני ההשמנה, זה מעיד שנעשה שינוי כל שהוא, שינוי גופני חיצוני או שינוי נפשי. זה יכול להיות סימן אזהרה לגוף שעובר שינוי טראומטי כלשהו, ורצוי להגיב לכך מהר. אחת הדרכים למנוע סימני מתיחה בזמן של הפחתת משקל – זו דיאטה מבוקרת באמצעות דיאטן, וגם טיפול באמצעות חדר כושר.האלסטיות של העור לא תיפגם אם הוא מוזן בחומרים הנכונים.

קצב הדרגתי, כמו כל דבר בחיים
אם אתם מתכננים דיאטה, דיאטת כסאח היא האויב החמור ביותר של סימני השמנה. דיאטה מהירה אשר מעוררת טראומה בגוף אינה פוסחת גם על התאים של העור שלא מקבלים את ההזנה הנכונה. בנוסף לתזונה יש המזרימים לדם הורמון – טסטוסטרון אשר עוזר לפיתוח השרירים דרך עבודה מתמדת בחדר הכושר. רצוי לפעול לפני הדיאטה לדיאטן ולהתייעץ עמו.
מפת אתר | צור קשר