דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

עלות דיאטן

דיאטן הוא בעצם תזונאי - בעל מקצוע אשר למד שלוש שנים לפחות וקיבל תואר במדעי התזונה ובנוסף עשה התמחות בבתי חולים או באנשים שבקהילה. לכל דיאטן או דיאטנית קליניים בארץ ישנו אישור לעסוק בכך מטעם משרד הבריאות בארץ. ישנו הבדל בין תזונאי ל"תזונאי הוליסטי" או "תזונאי קליני", הוא בזה שרק תזונאי קליני הוא זה אשר בעל תואר אקדמי ומורשים בהענקת טיפול פרא רפואי המוכר על ידי משרד הבריאות ומוסדות בריאות. כשמדובר בשירותי ייעוץ, יש להישמר בין אלו אשר עברו קורס קצר כזה או אחר בכל אחרת מהמסגרות שאינן אקדמיות, משום שלא תמיד יש להם הידע המדעי הנדרש ואינם מסתמכים על שיטות להרזיה מהירה או בלתי מבוקרת.

תוכנית מסגרת לדיאטה
כמו כל "תוכנית חומש", יש לפתוח בהכנות על ידי קביעת מטרה, נטילת הנתונים הגופניים של המעוניין בשינוי ובניית יעדים, וזה כבר מעבר לפגישת הייעוץ – בניית תכנית דורשת זמן ללקיחת המדדים ולקביעת תוכנית מסגרת. לאחר אלו, תוכלו להשתמש בכלים התזונתיים באופן מדעי כדי לשנות את התזונה והרגליה הקיימים כיום. כדי לדעת כמה כל זה יעלה לכם, כבר בפגישת הייעוץ יש לברר לגבי עלות התוכנית ולתאם ציפיות לגבי עמידה בזמנים. כאן נכנס העניין הריאלי – האם תוכננו לכם יעדים סבירים להגעה אל התוצאות? לפעמים ציפיות גבוהות הינן נוסחה ישירה לכישלון בדיאטה. כמובן שישנם ייעוצים בחינם דרך הרשת ובפורומים שונים, אולם לעולם אינם מדויקים, יעילים ומוצלחים כמו פגישה פרטית מול דיאטן.

עלות דיאטן
דיאטן אינו רק מתווה את התוכנית לדיאטה אלא גם עוזר בפגישות רחוקות טווח לשמור על המשקל ועל התוצאות. לכן תוכלו לסכם עימו גם לגבי המשך הטיפול ולא רק לגבי התהליך האינטנסיבי, כך שתוכלו לחשב מלכתחילה את גודל העסקה.
מפת אתר | צור קשר