דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת קיטניות

עם הקטניות נמנים השעועית, חומוס, פול, סויה, לוביה, עדשים, אפונה, בוטנים ועוד. מקור הקטניות הוא בצמחים שמניבים פרחים בעלי ערך תזונתי גבוה מאוד. הקטניות עשירות בחלבונים, בויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים והן דלות בשומן.

למי מותאמת דיאטת קטניות?
דיאטת קטניות מתאימה לדיאטה של צמחוניים וטבעונים וכן לאנשים שמטרת הדיאטה היא להוריד במשקל. הקטניות כוללות רמה גבוהה של חלבון ועל כן דיאטת קטניות מומלצת מאוד לטבעונים וצמחונים שלא צורכים את החלבונים הקיימים בבשר וחיוניים לתפקוד הגוף באופן תקין. הקטניות עשירות בפחמימות כמו שהן עשירות בחלבונים ועל כן נותנות תחושת שובע מבלי לכלול שומן רב. ליורדים במשקל מומלצת דיאטה זו שכן כל ארוחה המשלבת קטניות מעניקה תחושת שובע לאורך זמן. הדיאטה מותאמת גם לאנשים הסובלים מעצירות ובעיות עיכול. קהל יעד נוסף יהיה אנשים בעלי אחוזי כולסטרול גבוהים בדם מכיוון שהסיבים התזונתיים המצויים בקטניות מוסתים את רמת הכולסטרול בדם. הכמות הגבוהה של הברזל בקטניות משמשת כתחליף לברזל שקיים במזון מהחי לקהל הטבעונים. הפולים של הסויה הם בעלי אחוז גבוה של סידן ומסייעים לאנשים עם עצמות חלשות.

מה החסרונות של דיאטת קטניות?
על אף היתרונות הרבים התזונתיים שקיימים בקטניות היא לא מכילה את חומצות האמינו החיוניות לגוף האדם והיא לא יכולה להוות תחליף טוטאלי להשלמת חלבונים בגוף. בבשר למשל קיימים חלבונים שקשה להשלים לתזונה של צמחונים ואינם מספקים באכילת קטניות. שילוב של קטניות עם דגנים יכול ליצור את רמת החלבון הנדרשת לגוף ויכולה להחליף את חלבוני הבשר הנדרשים לתפקוד הגוף. כך למשל גם רצוי לאכול מג´דרה שכוללת אורז ועדשים. דיאטת קטניות לא מומלצת לחולי סכרת כיוון וזמן העיכול של קטניות הוא איטי יותר ורמת הסוכר בדם גדלה כתוצאה מכך.

מפת אתר | צור קשר