דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטות כאסח

דיאטות כאסח אמנם מביאות לתוצאות מהירות והיא קלה לתכנון- אין צורך במרשם דיאטטי מאיש מקצוע משום שאין התייחסות לנתונים הגופניים של היורד במשקל אלא רק למטרה שלשמה היא נעשית. דיאטות כאסח שמות דגש על מרכיבי תזונה פשוטים על פי רוב שאינם מספקים את כל אבות המזון ואין הקשבה לצרכי הגוף בראייה לעתיק הרחוק, ולפיכך הגוף לכשעצמו משיב מלחמה על כבודו האבוד. ישנן תופעות לוואי ומצבי חולי רבים המוסברים אך ורק בגלל הפרת האיזון הקלורי בגוף, ולעתים מדובר בתופעות הרסניות שאין מהן דרך חזרה.

כל דבר במידה
אין דבר אחד שמאוזן בדיאטות כאסח: הן נמשכות לטווח זמן קצר ולא לטווח הארוך אולם עלולות להוות דרך חיים משום שישנה תנודה במשקל המפצה את הגוף בחזרה לאחר איבוד המשקל החשוב של הגוף, ונוצרת עלייה במשקל אף יותר ממה שהיה בתחילה. יש המרעיבים את עצמם כדי למנוע כניסת קלוריות "מיותרות" לגופם, אולם פוגעים במטבוליזם של הגוף (בחילוף החומרים). הדרך הטובה ביותר לחילוף החומרים היא פעילות אירובית בתוספת תפריט דיאטטי מידי דיאטנים מוסמכים. מי שלא עושה כן עלול שלא להכניס לגופו את האנרגיה הזמינה לפירוק מיידי בכמות הנכונה, במקומה יכנס מזון בצורת אנרגיה שנאגרת בגוף ולא מפורקת בטווח הזמן הקצר וכך גורמת למקדם משקל.

גימיקים מכירתיים
ממש כפי שדיאטות כאסח צצות כפטריות לאחר הגשם, הן מוצר שיווקי – גימיק בלשון העם. כמובן שהתוצאות מהירות למוצרים אלו ולכן גם סוחפות אחריהן קהל משתמשים רב אך בלתי מודע להשלכות. בחודש הראשון, רקמת השומן יורדת, אולם לא היא הנתח העיקרי של המשקל אם- כי השריר שמפורק לאחר חודש של דיאטה, אולם כשהשריר מתפרק זהו תהליך הרסני יותר משום שבעצם מטרת הדיאטה הופכת להיות פירוק השריר, כשבכלל השרירים נמצא גם שריר הלב.

מפת אתר | צור קשר