דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת חסה

יש המחפשים עבור עצמם את הדיאטה הטובה ביותר. ישנן דיאטות שתהיינה בעלות תוצאות דומות אצל כל אדם שינסה אותן, ודיאטת חסה היא אחת מהן. כשקל יותר לצרוך קלוריות מאשר להוציא אותן, מנסים כל דיאטה אפשרית, והרבה דבקים בדיאטות כאסח. מה זאת אומרת דיאטת כאסח? יש את אלו שמחליטים לאכול את אותו הדבר אבל פחות, ויש דיאטות שמורכבות מכמות מינימלית של קלוריות ליום שאמורות להמצא במזון שישביע.

מדוע דווקא דיאטת חסה?
חסה היא ירק עשיר במים, ומכורח זאת הוא יכול להרוות ולהשביע מהר, או "לסתום את התיאבון" בלשון עממית. דיאטת חסה נחשבת לאחת מדיאטות הבזק שהתוצאות בה ממהרות לבוא כבר בימים הראשונים. לכן, מי שעושה במקביל כושר רואה תוצאות מיידיות שהן תוצאה של הטראומה שנגרמה לגוף. הגוף מצידו מתגונן באופן שיקטין את ההוצאה האנרגטית של הקלוריות בתגובה כדי לשמור על הרכבים כימיים בגוף מפאת חוסר האיזון, והתוצאה לא תושג.

דיאטת עליות ומורדות
כמה זמן ניתן להשאר בדיאטה שכזו, שאין בה מספיק ויטמינים ומינרלים שגופנו אמור לצרוך על- מנת לשמור על בריאותו? אלו המחוזקים מהתוצאות המהירות אולי ימשיכו בה ללא מרשם לאורך מספר חודשים ולא תמיד יבינו מדוע גופם הפך חלש (זו לא תוצאה ישירה של ירידה במשקל אלא חוסר במרכיבי מזון שהחסה לא מספקת), והמשיכה למתוקים ולאנרגיה מהירה תהיה חזקה מתמיד. מסיבה זו בעיקר לדיאטת חסה אין עקביות בשמירה על המשקל, והיה מי שאמר ש"מה שבא בקלות, הולך באותה הקלות", ולכן רצוי להתייעץ עם דיאטנים לגבי דיאטה בשלבים.

מפת אתר | צור קשר