דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה ותזונה

העולם המערבי, שבו הכל חייב להיות מהיר, גורר אותנו לאורח חיים לא בריא. התזונה של רוב האנשים אינה בריאה, מזינה ומאוזנת, כאשר אנשים רבים מוותרים על ארוחוות מסודרות ומשלימים אותן בכל מיני פינות באמצעות מאכלים שרעים לבריאות. התוצאה היא השמנת יתר בחלק גדול מהאוכלוסייה, וכן מחלות הנגרמות עקב התזונה הלקויה.

סוגי דיאטה
כתוצאה מהמצב, נפתחו עשרות מכונים להרזיה נכונה ודיאטה, אשר מציעים תוכניות שונות ומשונות כדי לגרום לעודד את הציבור לדאוג לשלומו הוא ולעבור לאורח חיים בריא יותר ובתוכו הרזייה. המכונים השונים מציעים מגוון דיאטות ולכל אחת הסברים מפורטים על יתרונותיה (ולעולם לא על חסרונותיה). חשוב לשים לב שהדיאטות אכן מאוזנות ואינן דיאטות "כסאח", וכן שהדיאטות הללו הן כאלה שניתן להתמיד בהן לאורך זמן ולא להישבר מרעב לאחר שבוע או חודש. המגוון הוא ענק וזו רק דוגמא קטנה: דיאטת חלבונים, דיאטת פחמימות, דיאטה משתנת, דיאטת פריטקיין, דיאטת פירות וירקות , דיאטת אטקינס, דיאטת סקרסדייל ועוד.

פעילות גופנית
דיאטה שאינה ממליצה על שילוב עם פעילות גופנית היא אינה רצינית. על ידי שילוב של פעילות יחד עם דיאטה נכונה, לא רק שהירידה במשקל מהירה יותר, היא גם נעשית בצורה מאוזנת ושורפת יותר שומנים ופחות שרירים. בצורה זו גם מורידים משקל וגם עוזרים לחיטוב הגוף. הפעילות המומלצת ביותר בזמן דיאטה, על מנת לרדת יותר במשקל היא פעילות אירובית כגון הליכה, ריצה, אופניים או ספינינג.

מפת אתר | צור קשר