דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה יומית

זה נכון שעל דיאטה יש לשמור יום- יום, וזאת מפני שאת חילוף החומרים ניתן לאמוד מדי יום. כשמחלקים את הדיאטה לפרקי זמן קצרים, קל לשלוט בזה. וכך נוצרה דיאטה יומית, כאשר דיאטנים ממליצים על מנת הקלוריות היומית ובנוסף גם על הרכב המזון.

מדוע חשוב להתאים דיאטה יומית?
יכול להיות שיש לך ולעוד אדם את אותה מטרה בדיוק- לרזות! או לחלופין- להעלות מסת שריר. נכון שעל פי העקרון אתם שניכם אמורים להפחית בערכי הקלוריות באופן יומי  (או להעלות מרכיב ספציפי), כשאתם יודעים מה בדיוק לאכול לפני או אחרי האימון. אולם בדיוק כפי שישנם סוגי אימונים שכל אחד הוא למען מטרה שונה וברמות קושי שונות ובונה את הגוף בדרך מסוימת, כך בדיוק גם המזון הנכנס אליכם לגוף אשר יוצר ריאקציות כימיות בהתאם לנתוניכם. עבור אדם מסוים כמות קלוריות מסוימת שמפחיתים ביום יכולה להיות כל הארוחה של אדם אחר. ובכן, רק דיאטן מוסמך יכול להרכיב לכם דיאטה יומית מדורגת, כזו שתוכלו להפוך לדרך חיים.

דיאטה יומית מבלי לסכן את הבריאות
ההרגלים שלנו נצברים לאורך החיים, ולא תמיד אנו יכולים לדעת מה גרם לנו לנהיגה בשכרות. ישנם רבדים רגשיים, כימיים, הורמונאליים ועוד שיכולים לגרום להם. כשאתם מגיעים לדיאטן, הוא מתייחס לתמונה באופן כוללני, ויכול להמליץ על תוכנית של דיאטה יומית שתענה על המטרות שלכם בהתאמה לגופכם בלבד.

מפת אתר | צור קשר