דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת בננה

כשאומרים את המילה "דיאטה", זה לא אומר שמתנזרים מיד מהמילה שבאה אחרי, אלא להיפך. זוהי מטרת הדיאטה, וזהו המאכל עליו היא מתבססת. ישנה דיאטה להרזיה, ישנה דיאטה להשמנה. ישנה גם דיאטת פחמימות ודיאטת מספר מסוים של קלוריות, כדי להגביל את האנשים בכמות הקלוריות ליום.

למה דווקא דיאטת בננה?
בננה היא פצצת האנרגיה הצהובה. כשאומרים "פצצת אנרגיה", לא מתכוונים לכך שמי שאוכל את הבננה מרגיש מעורר כאילו קם יקיצה טבעית רעננה והפך לסופרמן (או לוונדרוומן במקרה אחר), אלא שפשוט מאוד יש בבננה כמות עתירת קלוריות. וכמות עתירת קלוריות כזו זו עובדה שפועלת לטובת או לרעת האוכל, תלוי מה המטרה שלו. בדיאטת בננה, אוכלים אותה לארוחת בוקר ושותים מים לאחר מכן, כדי שסיבי הבננה יתנפחו בבטן ותווצר תחושה של שובע. דיאטה זו שפותחה ביפן- מטרתה דיאטה טבעית שלא גורמת ללחץ על מערכות הגוף. בננה ידועה גם כגורם לעצירות, ראו הוזהרתם, אולם לאחר שיחה עם דיאטן מוסמך, תוכלו לברר מה בדיוק יוכל להיות לכם לעזר.

למה טוב מזון עתיר קלוריות?
מזון עתיר קלוריות מתאים למי שרוצה להעלות במשקל, משום שאותם מרכיבי מזון גורמים לגוף לשמור אותם במקום ולאגור (אלא אם אתם עוסקים בפעילות שתורמת למאזן הפוך). ואם לאגור זו המטרה שלכם, חשוב שתדעו תמיד מה יגרום לאותו מזון של הדיאטה להקלט טוב בגוף או מה יגרום לו להתעכל טוב, להתפרק ולהתמחזר מהר יותר בגוף.

מפת אתר | צור קשר