דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטן מוסמך

ישנן שיטות שונות לרדת במשקל, אולם אף אחד לא יכול להבטיח לכם כי הן בריאות ומתאימות לכם, ואף תשארנה לזמן רב. רבים משייכים את המושג "דיאטה" להפחתת שומנים כדי שזה יתפרש באופן חיצוני, אולם הכוונה בדיאטה היא הפשלת עודף בלתי רצוי של מרכיב מסוים (שומן, סוכר, פחמימות וכולי).

כיצד מנהלים משטר דיאטה נכונה?
יש תוכנית פעולה מפורטת כדי למנוע מכם לסטות ימינה או שמאלה. דיאטה נועדה לשנות הרגלים על- מנת שאלו ילוו אתכם לאורך זמן מטרה רב, ויספקו את גופכם- כך שלא יחוש בגידה וימלט שוב אל המאכלים ה"אסורים", בשעות בלתי רצויות. דיאטן מוסמך לוקח מדדים מהמטופל, ורק על סמך התאמה לגוף בדרך שלא תעייף אותו עקב מחסור בחומרים שבונים את הגוף למשל יוכל להגיע אל המטרה. ידוע, כי כדי להפחית במשקל למקל או בקלוריות, חייב להיות מאזן קלורי שלילי בגוף. דבר זה לא מאוזן אם זה לא קורה בדרך של ספורט ופעילות גופנית.

עזור לעצמך לעזור לגופך
כדי לדעת מה טוב לך, לא מספיק שתהיה בקיא בתרכובות הכימיות הנכנסות אל גופך,  אלא יש צורך לערוך בדיקת דם ולראות היכן ניתן לשפר את המצב. דיאטן מוסמך יוכל לכוון אותך ביחד איתך אל המטרה. ישנן אבות מזון שהופכים לתוצרים אחרים לא רצויים, לכם לא מספיק למשל שאתה לא נוגע במאפים מתוקים, אלא גם כדאי להפסיק לאכול לחם, שמרים ועוד.

מפת אתר | צור קשר