דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה בהנקה

אחת השאלות אשר מעסיקות נשים רבות לאחר לידה, היא לגבי נושא ההנקה, האם להניק את התינוק או להאכילו במזון תחליפי שמציעות החברות השונות המתמחות בהאכלת תינוקות? הקילוגרמים העודפים אשר נשארים כמזכרת מן ההריון שזה עתה עברו אותן נשים, ללא ספא מפריעים להן, יוצרים תחושת חוסר ביטחון וחוסר אהבה עצמית. דיאטה קיצונית למעשה כמעט ולא אפשרית כל עוד הן מניקות את תינוקם, אז מה ניתן לעשות על מנת לשלב דיאטה עם הנקה? האם עלייהן להמתין עד לתום תקופת ההנקה על מנת להתחיל בדיאטה?

דיאטה בתקופת הנקה

התשובה החשובה לכל השאלות הללו היא לחלוטין לא! דיאטה נכונה ויעילה יכולה להתבצע אף בזמן ההנקה ולאחריה. יחד עם זאת יש לציין כי על מנת לעשות דיאטה נכונה שלא תפגע באיכות ההנקה, חשוב לבצע זאת בליווי ובפיקוח של דיאטן מוסמך אשר ידע לכוון ולהדריך אתכם לביצוע של דיאטה איכותית אשר תישא פרי תוך זמן קצר בצורה מאוזנת ומפוקחת כך שתוכלי להניק ולרדת במשקל יחד.

דיאטה בליווי ופיקוח של מקצוענים
כאמור, את הדיאטה בזמן ההנקה חשוב לבצע אך ורק בליווי ופיקוח של דיאטן מקצועי אשר מתמחה בקיום של דיאטות בזמן הנקה, ועל כן חשוב להבטיח לעצמך את הליווי הטוב ביותר, על מנת להנות משירותיו של דיאטן מקצועי ויעיל אשר ידע להכווין ולתמוך ברגעי המשבר, צרי קשר עימנו ותבטיחי לעצמך את שירותיו של דיאטן מקצועי מן השורה הראשונה. 
מפת אתר | צור קשר