דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה דלת חלבון

כאשר מציגים כיום את המונח דיאטה בעולמנו החומרי והמסחרי, חושבים בעיקר על מראה חיצוני, אך מעבר לכך ישנה הבריאות שהיא חשובה הרבה יותר, השמנה גורמת לבעיות בריאותיות רבות ועל מנת להילחם בהם יש לשמור על דיאטה ביחד עם פעילות ספורטיבית. מעבר למראה החיצוני שגם הוא חשוב, הגוף זקוק לכם הוא צריך שתשמרו עליו, אכילה לא נכונה ולא בריאה פוגעת בגוף וגורמת לנזקים גדולים בטווח הארוך.

מהי דיאטה דלת חלבון?
דיאטה דלת חלבון היא דיאטה שחלק מן החוקרים רואים בה מסוכנת וחלקם רואים בה מצילת חיים, חולים אשר חלו באי ספיקת כליות משתמשים בדיאטה זו, אך לאדם רגיל דיאטה מסוג כזה יכולה לגרום לתת תזונה ובנוסף אם לא שותים מספיק היא יכול לגרום להתייבשות בצורה מאוד מהירה.
דיאטה דלת חלבון אומרת כי במהלך היום בוחרים לאכול מזונות אשר אין בהם הרבה חלבונים אלא יותר פחמימות ולעיתים דיאטה כזאת אינה עוזרת לאנשים שמעוניינים לרדת במשקל במהירות ("דיאטה מהירה"), שכן פחמימות מאוד משמינות יחסית למרכיבים אחרים בגוף. ישנם סוגי שונים ורבים של דיאטות ולעיתים דיאטה אחת מתאימה יותר לבן אדם אחד מאשר בן אדם אחר, כאשר מתאימים לכל אדם דיאטה אחרת יש וכדאי להיוועץ בדיאטנים קליניים.

בואו להיוועץ באתר דיאטטי:
אתר דיאטטי הוא אתר שעיקר מומחיותו הוא כל מה שקשורה לדיאטה, באתר תוכלו למצוא נושאים שונים כמו אימון אישי וסוגי דיאטות שונות, שאלות ותשובות בנושאים הללו ותוכניות אימונים שונות ומגוונות. צרו קשר עמנו דרך רובריקת צור הקשר באתר ואנחנו נדאג שתקבלו את המידע הטוב ביותר הקשור לדיאטה, תקבלו ייעוץ מקצועי ואדיב, אנו מחזיקים בטובי המאמנים והדיאטנים אשר יעזור לכם באמצעות תפריט מגוון ובריא ובאמצעות תוכנית אימונים שמתאימה לכם להרזות ולהרגיש טוב עם עצמכם והכי חשוב להיות בריאים!

מפת אתר | צור קשר