דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה לקיץ

הקיץ כבר מגיע, חופיי הרחצה כבר נפתחו, כנראה שזה הזמן לדיאטה. כאשר עולים על בגד ים, אין מה לעשות כל האנשים רואים את אשר יש לנו להציג, בעולמנו לא מקובל בדרך כלל שגברים ונשים יסתובבו בבגדי ים כאשר הם נושאים משקל עודף, הדבר אולי עצוב אך הוא נכון בכל מקום שאליו תלכו. לכן לפני הקיץ כדאי לנסות לבצע דיאטה על מנת שנוכל להיכנס לבגד ים שקנינו ולהסתובב ללא בושה בחוף בים ליד ביתנו.

סוגי דיאטות:
ישנן סוגים שונים של דיאטות כמו דיאטה המורכבת מפחמימות או מחלבונים, יש כאלו שלא אוכלים בשר כלל או אוכלים רק ירקות ופירות, כל אדם זקוק לדיאטה משלו, שכן כל לכול גוף של אדם יש צרכים שונים ולכן רצוי וכדאי להתאים את הדיאטה לאדם ולא את האדם לדיאטה.
בגלל הצרכים השונים שיש לכל אדם לפי גופו, רבים האנשים אשר פונים לדיאטנית מקצועית אשר יוצרת להם תפריט מפורט וספציפי לכל אדם על פי הצרכים שלו הוא זקוק ולפי שגרת היום שלו. כמובן שדיאטת קיץ צריכה להיות דיאטה קצרה יותר שכן ישנן דיאטות שיכולות להתפרס על שנים ואפילו להפוך לשגרה של מזון נכון לפי מספר ארוחות מסוים. על כן גם לדיאטה מהירה כדאי לפנות למקצוענים בתחום כדי לא לגרום נזק לגוף ולעשות את הדיאטה בצורה נכונה לגוף.

דיאטה עם מקצוענים:
רק אצלינו תוכלו למצוא מידע מלא על מגוון של דיאטות, תוכניות אימונים ושאלות ותשובות בכל הקשור לדיאטה ותזונה, בנוסף ניתן לפנות דרך צור הקשר באתר אלינו על מנת לקבל מידע נוסף וייעוץ דיאטטי על ידי טובי המקצוענים בתחום אשר יוכלו לבנות לכם תפריט מזון מסודר ותוכנית אימונים מלאה על מנת שבקיץ הזה תוכלו להסתובב על חוף הים מבלי להתבייש.

 

מפת אתר | צור קשר