דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

ירידה במשקל

כדי להצליח בירידה במשקל צריך הרבה כוח רצון ומשמעת. לירידה במשקל יש יתרונות רבים הן ברמה הבריאותית והן ברמת התדמית העצמית שעולה. כדי לעזור לכם בירידה יעילה וקלה במשקל קיבצנו כאן מספר טיפים קטנים שיעזרו לכם להתמודד עם האתגר:

- כדאי לאכול שלוש עד חמש ארוחות קטנות ביום ומגוונות מבחינת הרכבן התזונתי.
- לעיתים קרובות אנו מבלבלים בין תחושת צמא ורעב. לכן, נסו פעם הבאה כשאתם מרגישים רעב לא בשעת הארוחה לשתות כוס מים במקום לגשת ישר למקרר.
- מעבר לכך, שתו המון המון מים. שתיית מים מרובה עוזרת בתהליך הירידה במשקל. נסו לשתות לפחות 2 ליטרים של מים ביום.
- איכלו המון ירקות וסלטים. יש בהם המון ויטמינים, והם יוצרים תחושת שובע שעוזרת לנו להימנע ממאכלים עתירי פחמימות ושומן.
- אל תימנעו לחלוטין מהמאכלים האהובים עליכם. בצורה זו לא תוכלו להקפיד לאורך זמן על דיאטה או על שמירה על משקל. אם אתם מכורים למתוקים, תכננו את התפריט השבועי שעדיין תוכלו לטעום פעם או פעמיים בשבוע שתי קוביות שוקולד או כמות סמלית שלא תשפיע על הדיאטה עצמה.
- הקפידו על פעילות גופנית. פעילות גופנית טובה לירידה במשקל ואף לעיצוב הגוף. אימון אירובי הוא הדרך הטובה ביותר לשרוף שומניםדיאטה ללא פעילות גופנית אנו מורידים גם שומן אך גם שרירים).
- הימנעו משתיית משקאות ממותקים. במשקאות הללו אין יתרונות תזונתיים כלל, הם אינם מבטלים את הצורך שלנו באוכל ולא יכולים לשמש תחליף לארוחה, ולכן עדיף להימנע מהם לחלוטין.

מפת אתר | צור קשר