דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה למתחילים

המונח דיאטה הינו מונח השגור בפיהם של רוב אנשי המאה ה21, גם אם לא כולם מעוניינים בא, כולם פגשו אותה בשלב מסוים ובצורה מסוימת. בשנים האחרונות עלה טרנד חדש בעולם הדיאטות הידוע בכינוי- שיטת הנקודות.

מהי שיטת הנקודות?
שיטת הנקודות הינה פורצת דרך בתחומה ופותחה ע"י שומרי משקל. השיטה מחושבת על בסיס אישי המתאים לגיל ומשקל האדם. כאשר בשיטה זו "צוברים" נקודות על ידי אכילת מאכלים מסוימים כשכול סוג מזון מקבל את הדירוג האישי שלו, ו"מאבדים" נקודות על ידי פעילות גופנית. כך ניתן לחשב את  מה שאוכלים בקלות רבה ,כול זה בנקודות בודדות ובמקום לספור מאות ואלפי קלוריות.חשוב לציין כי נקודה היא שקלול של ערך קלורי, שומן רווי וכמות המזון. לכל אחד המשתתף בדיאטה ניתן תקציב נקודות יומי  וזהו מאפשר לאכול מהכל ולחשב את ה"מחיר" שאותו משלמים.  התקציב הממוצע לנשים ביום הוא כ־20 נקודות וכ־24 לגברים ולנוער.

אורח חיים נכון.
דיאטה אינה משמעותה הפסקת אוכל, אלא אורח חיים. בשמירה על תזונה נכונה הכוונה עדיין קבלה של כול אבות המזון, אך בכמויות ובאיכות הנדרשת לכך ולשם כך שיטת הנקודות תורמת בהחלטה של אילו מנות מומלץ לאכול ועל אילו משלמים מחיר כבד יותר

ולכמה זמן זה נמשך?
דיאטה אינה נשמרת לעד, והשלב הקשה הוא איננו דווקא הורדתו  של משקל אלא דווקא שמירה עליו. חשוב  להמשיך לשמור על  תזונה נכונה באמצעות השיטה לאורך זמן ובנוסף להקפיד להמשיך ולהימנע מאוכל משמין.אז אהבתם את מה שיש לנו להגיד? מעוניינים גם אתם בשיטה מהפכנית שתשפר פלאים אל גזרתכם? כנסו גם אתם עוד היום אל האתר וקבלו הצעות מעניינות בנוגע לדיאטה הבאה שלכם או של קרוביכם!


 

מפת אתר | צור קשר