דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה 1200 קלוריות

כשאומרים דיאטה - מה הדבר הראשון שעולה לכם בראש? צום? ספורט? מסע עינויים לעבר מטרה מיוחלת? שגרה שצריכה להשמר לאורך זמן ולכן דוחים ודוחים אותה? ובכן, תחשבו במקום כי דיאטה היא לא לנשים בלבד ולא רק לאנשים מבשלים. היא הופכת להיות מטרה במקום אמצעי להשגת המטרה. ופה טמון השינוי.

מהי דיאטה 1200 קלוריות ?
מדובר בדיאטה אשר אמורה לספק למערכת העיכול את כל המזון המזין והדרוש לו תוך פרקי זמן ביניים קצרים בין הארוחות, כך שלא משאירים את הקיבה רעבה מצד אחד ואוכלים מזון מזין ומחושב מצד שני. יש תפריטים רבים לבלי סוף המורכבים ממאכלים שונים, שאותם אתם תוכלו לבחור, אולם איך יודעים מה איכותי בדיוק בשבילכם, ומה מבדיל את דיאטה 1200 קלוריות שלכם מזו של מישהו או מישהי בעלי אותם נתונים חיצוניים כשלכם, אולם מטבוליזם שונה למשל? נכון, פנו לדיאטנים שירכיבו בעבורכם את דיאטה 1200 קלוריות שלכם.

מתי להחיל דיאטה 1200 קלוריות?
בממוצע לכל האוכלוסיה ובהכללה נרחבת מאין כמוה, גבר מבוגר צורך ביום 2500 קלוריות לאור המטבוליזם שלו, וכך גם אישה בוגרת- 2100 קלוריות. הנתון משתנה כמובן בהתאם להרגלי אכילה, מבנה גוף, פתולוגיות, חילוף חומרים טבעי ועיסוק. בהתחשב בעניין שעיסוק בספורט עושה אפקטים המשפיעים על מבנה הגוף יותר מאשר "שורפים קלוריות", נחשוב כיצד ניתן לעזור לגוף בדרך נוספת: דיאטה 1200 קלוריות היא בערך כחצי מכמות הקלוריות היומית לגבר, ובערך 60% מכמות הקלוריות היומית הנצרכת על ידי נשים, אין להחיל אותה על אנשים בעלי משקל עודף רב, אלא בעיקר על אלו אשר קרובים להשגת היעד שלהם בדיאטה, או לבעלי משקל תקין הרוצים לשמור על משקלם.

מפת אתר | צור קשר