דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה נכונה

בעולם המודרני והלחוץ הפכו חיינו לפחות ופחות בריאים. אנשים מעוניינים לעשות הכל מהר, ולכן רשתות המזון המהיר מצליחות בכל רחבי העולם ובמקביל מקפידים הרבה פחות על פעילות גופנית סדירה. אנשים רבים משמינים במהירות ורוצים להיפטר מעודפי השומן באותה המהירות – ולכן המציאו את דיאטת ה"כסאח" – הרעה שבכל הדיאטות.

מהי דיאטת "כסאח"?
דיאטת "כסאח" היא דיאטה בה אנשים פשוט מפסיקים לאכול, או מצמצמים את התפריט שלהם לסלט בלבד במשך יום שלם. זוהי הדיאטה הכי מזיקה לגוף, ובוודאי לא זו המשיגה תוצאות בזמן המהיר ביותר. מחקרים מעידים כי אנשים אשר פשוט חדלו לעבוד אמנם הרזו במהרה, אך בריאותם הידרדרה מאוד, וכולם החזירו את המשקל שהורידו מהר מאוד, ואף עלו עוד יותר במשקל.

מהי דיאטה נכונה?
דיאטה היא כמובן לא דבר פשוט וקל. יש להתאים לכל אדם את הדיאטה אשר מתאימה לו – מאחר ויש סוגים רבים של דיאטות. כל דיאטה חייבת להיות מלווה באימון גופני מסוים, מאחר וגוף האדם יודע לפרק שרירים לפני שהוא מפרק שומן. על כן פעילות אירובית עוזרת מאוד להשגת יעדים ואף בחיטוב הגוף. על מנת להתאים לכל אדם דיאטה ההולמת לו (כזו שיוכל לעמוד בה), מומלץ לפנות לדיאטנית מקצועית. חשוב לדעת שירידה במשקל זה החלק הקל של המשימה – ולאחר השגת המשקל המתאים – חשוב לדעת לשמור עליו. לכן מומלץ להמשיך בייעוץ ומעקב גם לאחר השגת היעד.

מפת אתר | צור קשר