דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטות מוצלחות

בשוק הדיאטות קיימים סוגים שונים של דיאטות אשר כל אחת ואחת מהם מורכבת מתפריט שונה או שיטה שונה של ספירת נקודות. מטרתם העיקרית של כלל סוגי הדיאטות היא להביא לירידה מאוזנת במשקל תוך שינוי אורחות החיים, ושינוי בהרגלי אכילה קיימים. על מנת להשיג תוצאות ממשיות בפרק זמן קצר באופן יחסי חשוב מאוד להבין כי רק שינוי אמיתי בצורת המחשבה בכל הקשור לאוכל יביא לשינוי של ממש, זהו האתגר הגדול וללא ספק הדרך היחידה להביא לירידה במשקל.

דיאטה- הדרך אל האושר?
רבים מאיתנו סובלים מעודף משקל אשר לא אחת מביא רבים מאיתנו למצב של חוסר ביטחון עצמי, חוסר הערכעה עצמית ועוד.. כך שבעבור אותם אנשים הרזיה היא הפתרון לכל הבעיות בחיים. חשוב להדגיש כי דיאטה נכונה אשר מביאה לירידה מאוזנת במשקל אכן מעניקה לאותו אדם תחושה נעימה ונוחה יותר, אך אין מדובר בשינוי כללי באופי האישי, ובביטחון העצמי. צפיה לשינוי שכזה עלולה להתברר כאכזבה ועל כן יש לקחת ענין זה בחשבון.

דיאטה עם תוצאות- לא עושים ללא ליווי
על מנת שהדיאטה שלנו תישא פרי בצורה אמיתית ומהירה חשוב מאוד לבצע את הדיאטה בליווי של דיאטן מוסמך אשר יפקח, ייעץ ויתמוך בכם ברגעים קשים של שבירה (ויהיו רגעים כאילה) במהלך הדיאטה. כך תוכלו להבטיח לעצמכם כי הדיאטה שלכם הינה דיאטה יעילה ואיכותית. צרו עימנו קשר ותהנו מליווי איכותי ומקצועי של מייטב הדיאטנים בארץ. 

מפת אתר | צור קשר