דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

ארוחות דיאטה

תהליך ביצוע של דיאטה הינו תהליך מאתגר ומכשל אשר בסופו אנו שואפים להגיע לתוצאה הנכספת שהיא ירידה איכותית במשקל ושמירה על המשקל שלנו לאורך שמן רב. נשאלת השאלה, מהי ירידה איכותית במשקל? ובכן, ירידה איכותית במשקל הינה תהליך ארוך של הרזיה מאוזנת אשר כוללת בתוכה צריכה של מזונות שונים המורכבים מכלל אבות המזון בכמות הנדרשת לגוף, כך שדיאטות קיצונית הכוללות הרעבה עצמית ודיכוי תאבון כפוי של הגוף, אינן נכללות במסגרת הדיאטות שיביאו לירידה איכותית במשקל.

להרזות ולהרגיש טוב עם עצמינו
תוכנית ההרזיה לעיתים נעשה בשיטות וצורות שונות אשר מפותחות על ידי דיאטנים שונים אך חשוב להבין כי צריכה של ארוחות רבות וקטנות אחת למספר מצומצם של שעות תהפוך את הדיאטה שלכם למוצלחת וקלה הרבה יותר, משמע, מלבד הארוחות הגדולות לאורך היום חשוב לצרוך ארוחות משנה קטנות אשר יעניקו לכם תחושת שובע מקסימלית כך שכשתגיעו לארוחות העיקריות לא במצב של רעב קיצוני.

הרזיה מבוקרת ומפוקחת
כיום ידוע שדיאטה יעילה ומקצועית יכולה להעשות לטווח ארוך רק באם הדבר יעשה בליווי של דיאטן מקצועי מוסמך אשר יפקח וידאג לכך שהדיאטה שלכם תיהיה דיאטה איכותית ולא יוותר לכם גם ברגעים הקשים. ליצירת קשר עם דיאטן מנוסה ומקצועי צרו עימנו קשר ותהנו משירות חסר פשרות של טובי הדיאטנים הקיימים בארץ, זכרו זהו המפתח העיקרי להצלחת הדיאטה שלכם.

מפת אתר | צור קשר