דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה ירקות

ירידה במשקל הינה חשובה ואף הכרחית על מנת לשמור על הבריאות של גופינו. ירידה במשקל איננה רק עניין חיצוני, השמנת יתר הינה מחלה של ממש. זוהי הסיבה כי חשוב להקפיד על אכילה נכונה ומאוזנת המשלבת את כל אבות המזון הנדשים לגופינו על מנת לתפקד בצורה טובה ולהימנע ממחלות עתידיות. כיום ידוע שאכילה מרובה של ירקות, פירות ושאר המרכיבים המכילים אחוז גבוה של סיבים תזונתיים, הינה בריאה לגופינו וכמו כן יוצרת בקרבנו תחושת שובע וסיפוק.

דיאטת ירקות בלבד?
אחוז הקלוריות אשר מצויים בירקות הינו אחוז נמוך במיוחד, ועל כך בתפריטי הדיאטות השונות ניתן לראות את הירקות כמרכיב עיקרי ומשמעותי ביותר, אך אסור לנו להתבלבל, אכילה של ירקות בלבד היא איננה דיאטה מאוזנת, דיאטות כאסח מסוג זה לא יביאו לירידה במשקל שכן הגוף אשר מנסה ככל יכולתו להתגונן ולאגור לעצמו אנרגיות, יעצור את הירידה במשקל, בנוסף הדבר עלול לגרום לגוף לחסכים משמועותיים בויטמינים ומינרלים חיוניים לגוף, דבר אשר עלול להוביל לנזקים חסרי תקדים לגוף.

דיאטה מבוקרת ומפוקחת
על מנת לבצע דיאטה בצורה מקצועית ויעילה חשוב לבצע את הדיאטה תוך פיקוח של דיאטן מקצועי אשר ידע להתאים עבורכם את הדיאטה המתאימה לכם ביותר, שכן על מנת להתמיד והשיג תוצאות נראות לעין חשוב שהדיאטן שלכם יבנה לכם תפריט דיאטטי מיוחד כך שהדיאטה שלכם תתאים לאורחות חייכם ולא תהווה נטל מיותר

מפת אתר | צור קשר