דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה אחוזי שומן

ישנה תופעה בזמן החגים, סופי השבוע והחורף בכלל, להתעורר ולהחליט-ממחר- דיאטה!.  זאת בעקבות מבט ממושך במראה, שבוחן את ההתפתחויות האחרונות והבליטות המציקות לעין. השומן הנו רקמה של תרכובות כימיות שלא התפרקו בגוף, ולכן כשהיא מצטברת היא תופסת נפח ומתרחבת, ואנחנו משמינים.

דיאטה להפחתת אחוזי שומן
אחוזי שומן לא מתייחסים רק לתוצאה המתבטאת במראה החיצוני. אין להתבלבל בין "שומן טוב" ל"שומן רע". הראשון הוא זה שמתפרק בגוף לתרכובות אחרות ולכן לא נאגר אלא הגוף משתמש בו לבניית עצמו, בעוד שהשני נאגר ולא מתחלף. הדיאטה להפחתת אחוזי שומן מתייחסת בעיקר אליו, והיא נחשבת לטיפול נוסף על מאמץ חילוף החומרים בגוף. כשהגוף נושם יותר במאמץ פיזי הוא מקבל יותר חמצן ויש חילוף חומרים שתורם להחלפת רקמות השומן  בתרכובות אחרות ולאט לאט הדיאטה להפחתת אחוזי שומן נכנסת לפעולה. בכדי לשמר את הגוף ברזונו, יש לשמר את הרגלי האכילה.

לא רק כושר!!!
היות ויש לקחת בחשבון כי לא נוכל בכל יום לצאת ולעשות הליכה או לרוץ, ויש גם מצבים בהם יש קושי בביצוע פעילות ספורטיבית- בין אם ברמה תפקודית או מאילוצים של חוסר זמן- אז במיוחד נחוץ לשמר את סדר היום והתפריט הדיאטטי אשר הורכב לכם. יש לקחת בחשבון כי התוצאות לא תמיד נראות בשבוע- שבועיים הראשונים אלא רק מספר חודשים לאחר מכן, ולהצמד לתהליך הנהדר הזה שהתחיל.
מפת אתר | צור קשר