דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

איך לעשות דיאטה נכונה?

מהי דיאטה נכונה? כזו שעונה על הצרכים שלנו, ואנו יכולים לראות את התוצאות כפי שרצינו. דיאטה היא בעצם שינוי הרגלי האכילה שלנו, בין אם הוספנו במכוון מרכיב או מאכל לתפריט התקופתי שלנו ובין אם גרענו- וזאת בכדי להגיע לאיזון הרצוי בגוף שלנו. יכול להיות שספורטאי הרוצה להעשיר את רמת החלבונים בגופו יצטרך לאכול יותר חלבונים ופחמימות, ולא די בזאת, אלא חשוב מאוד גם מתי הוא יאכל אותם, בכדי שגופו יוכל לקלוט זאת לבניה. לעומת- זאת, יכול להיות שאנשים בעלי נטיה לרמה גבוהה של לחץ- דם לדוגמה במשפחתם יפנו לדיאטיקן אשר יסביר כיצד להפחית בריכוזי המלח והסוכר ובמקומם להכניס לתפריט מתבלים אחרים.

דיאטה נכונה – שינוי הרגלים
נכון שההרגלים בהם נהגנו עד היום כנראה הביאו אותנו למצבנו הנוכחי הדורש דיאטה, אולם יתכן שגופנו עבר טראומה מסוימת שלא נגרמה עקב התנהלות לא נכונה שלנו, ואנחנו נדרשים בשני המקרים לעבור לשגרה שונה. השגרה החדשה ממקדת אותנו בגופנו, שכן אנו צריכים לפנות זמן לטיפול בו- לפעילות גופנית או להכנת הארוחה, או לקנית המצרכים החדשים לצורך הדיאטה.

ניהול הדיאטה הנכונה
קשה בהתחלה לחוש את ההבדלים של "לפני ואחרי", אולם שמירה נכונה על התפריט היומי, השבועי והחודשי כפי שהומלצה תכוון אותנו  ביחס ישר לכיוון התוצאות. אנו יודעים, שהכוונה בדיאטה היא להשאיר את ההרגלים האלו לאורך זמן, ואם אפשר אז כדרך חיים. ו...זהירות- ספורט יכול אפילו למכר!

מפת אתר | צור קשר