דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה בשבוע

רבים מאיתנו לא מרוצים מהמראה והמימדים של גופינו. לעיתים אנו לא מקפידים על פעילות גופנית ומנהלים אורך חיים אשר לא תומך בשמירה על גוף בריאה. כולנו רגילים לשבת ברוב שעות היום ומעדיפים להתנייד בעזרת רכבים ולא רגליים. רובנו לא שומרים על תפריט דיאטתי נכון ובריאה וכתוצאה מכך מעלים במשקל במהירות. בכדי לשמור על הגוף ונפש בריאים חשוב לבצע פילות גופנית ענפה אשר תשמור על הכושר של הגוף ובנוסף לצרוך ארוחות קטנות ומסודרות של מזון דל קלורי.

דיאטות מקצועיות
במידה וברצונכם להוריד כמה קילוגרמים במהירות לקראת אירוע משפחתי או מסיבה עם חברים, כדאי מאוד לבחור בדיאטה מקצועית אך לא קיצונית. בדרך כלל לא מומלץ להוריד משקל במהירות גבוהה. חשוב להקפיד על הורדה הדרגתית כאשר מומלץ להוריד עד 3 קילוגרמים בשבוע. במידה ותורידו יותר מהמשקל המומלץ, סביר להניח שגם תעלו את כל המשקל מחדש ואף יותר מכך.

דיאטות פופולריות ואפקטיביות
אחת הדיאטות הפופולריות ביותר אשר מבטיחה תוצאות תוך זמן קצר מאוד היא דיאטת כרוב כאשר המטרה היא לאכול מרק כרוב לפחות פעם ביום. בנוסף למרק כרוב ניתן לאכות מנות דלות קלוריות מסוגים הבאים: סלא פירות, סלט ירקות, גדים מסוגים שונים ועוד. בנוסף חשוב להימנע באופן טוטאלי ממאכלית מתוקים כגון שוקולד, מוסים, עוגות ועוגיות. חשוב מאוד לשמור על השיאטה מספר שבועות לפחות ובצורה זו תורידו במשל בקלות ובמהירות.
דיאטות מהירות מומלץ לא לפתח להרגל כי זה לא דרך חיים. דיאטות מהירות הן דיאטות שארשה לעצמי לעשות לפני אירוע מיוחד או טיול. כמו שאדאג לביטוח נסיעות לחו"ל כך אדאג להרגשה שלי עם גופי.

מפת אתר | צור קשר