דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת לחם

דיאטת לחם הינה דיאטה מצליחה ופופולרית אשר תופסת תעוצה בשנים האחרונות. העיקרון של הדיאטה הוא הקפדה של אכילה של כריך המורכב משתי פרוסות לחם דל קלוריות שעשוי מחיטה מלאה. הכריך יכול לכלול ממרח מועדף וירקות מסוגים שונים כגון: חסה, מלפפונים, פלפלים, עגבניות, פטריות ואבוקדו. דיאטה זו מצריכה אכילה כל שלוש שעות לערך. במידה ותרצו לגוון תוכלו להחליף את הכריך במנת אורז מלא או פסטה.

התאמה של דיאטה
סוג דיאטת לחם מתאימה לכולם פרט לאלה אשר לא אוהבים לחם. הסוד של הדיאטה טמון בכך שהמנות של הארוחות הינן קטנות מאוד כאשר הכמות של המנות גבוהה יחסית. בצורה זו, ניתן להוריד במשקל במהירות ובצורה נכונה כאשר מערכת העיכול מתמודדת בכל ארוחה עם כמות קטנה יחסית של מזון וכתוצאה מכך מצליחה לעבוד בצורה יעילה יותר. בנוסף, מאחר וכריך כולל ירקות מסוגים שונים, הדבר תורם לתזונה בריאה מאחר וידוע שירקות הינם אבות מזון בריאים לגוף וכוללים ערך תזונתי נמוך יחסית. כידוע, לאחר אכילת לחם, הרמה של סרוטונין במוח עולה בצורה משמעותית וכתצואה מכך משפיעה על תחושת השובע אשר תורמת לשמירה על דיאטה יעילה.

לחם גורם להרזייה בטוחה
לעיתים, במיוחד במהלך הדיאטה יש רצון עז לקניות של דברי מתיקה אשר כוללים מספר רב של קלוריות. באופן חד משמעי אסור לאכול דברים מתוקים ולנסות הקפיד על אכילה של פחמימות מורכבות כגון לחם מלא, אורז מלא ופסטה למרות שזה הכיף של החיים.

מפת אתר | צור קשר