דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטנית אישית

בעולם המודרני הפרסום משפיע על הרגלי האכילה שלנו. כל אחד ואחת מאיתנו נחשפים מדי יום למאכלים עתירי קלוריות בעלי ערך תזונתי גבוה במיוחד באמצעות פרסומות באינטרנט וטלווזיה. מוצרי קניות כמו עוגות, קרמים, חטיפים ובורקסים אשר המפרסם מנסה למכור לנו בכמויות גדולות משפיעים על התזונה הבסיסית שלנו כאשר נוצר מצב בו אנו צורכים כמות גדולה יותר של קלוריות ושומנים ממה שאנו צריכים.

שמירה על תזונה נכונה
לכל אחד מאיתנו צריכה להיות אחראיות אישית בשמירה על תזונה נכונה. הורים צריכים לשים דגש על התזונה של ילדיהם ולא לאפשר צריכה של מוצרים מתוקים או משמינים. לעיתים אין בידינו מספיק ידע על מנת אילו מוצרים בדיוק אנו צריכים לצרוך מדי יום. בנוסף, לכול אחד מאיתנו יש מערכת עיכול שבנויה אחרת לכן ישנה חשיבות גדולה להתאים את תוכנית התזונה לכל לקוח בנפרד. ישנם רבים אשר סובלים מבעיות בריאותיות שונות אשר מושפעות מהתזונה, לכן יש להיתחשב בפרמטרים אלה על מנת להתאים את מרכיבי המזון הטובים ביותר.

שמירה על תזונה עם תזונאית מקצועית
כאשר מדובר בבריאות שלכם, חשוב להתייחס לעניין בצורה המקצועים והרצינית ביותר. חשוב לפנות לדיאטנית מקצועים בקופת חולים או קליניקה פרטית אשר תערוך את הבדיקות המתאימות אשר יקבעו את המאזנים של חומרים כגון: שומנים, חלבונים, ברזל, נתרן ואקלגן בגופכם. על פי התוצאות של הדביקה תותאם תוכנית התזונה האפקטיבית והנכונה ביותר שתבטיח ירידה נכונה במשקל

מפת אתר | צור קשר