דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטן קליני

דיאטן קליני, בהגדרתו, הינו מקצוע פרה- רפואי המתמקד בהתאמת התזונה לכל אדם ואדם על פי דרישותיו וצרכיו האישיים הפיסיולוגיים, המשתנים על פי גילו, מצבו הבריאותי והאסתטי. בישראל נלמד מקצוע זה בשלושה מוסדות לימוד שונים, המקנים את התואר B.sc במדעי התזונה. לאחר קבלת התואר, נדרשים הבוגרים לעבור הכשרה מעשית מטעם משרד הבריאות, כאשר בסיומה רשאים אלה לעסוק במקצוע דיאטן קליני.

דיאטן קליני- למה ומדוע?
ההסתייעות בדיאטן קליני מבטיחה יצירתו של תפריט מאוזן, המבטיח הרזיה בטוחה ויעילה. בסיס הידע הנרחב של הדיאטן וניסיונו המקצועי מעניקים לכל אדם את האופציה להוריד במשקל באופן מושכל. בין השאר, ניתן לעשות שימוש בשירותיו של דיאטן קליני דרך שלל גופי מערכת הבריאות- החל מקופות החולים ובתי החולים, דרך בתי אבות ועד מועדוני כושר ומוסדות פרטיים.

מהי דיאטה נכונה?
דיאטה נכונה, כאמור, מתבססת על צריכת תפריט מאוזן. במהותה, אכילה מאוזנת צריכה לכלול את כלל אבות המזון בכמות המתאימה, תוך הישענות על כללי פירמידת המזון. ביכולתו של דיאטן קליני לשלב ידע זה עם התאמה מקסימלית לאדם המבקש להרזות, באופן שייצור דיאטה נכונה- ובעלת תוצאות. יודגש, כי במקביל לדיאטה, יש לבצע פעילות גופנית קבועה שמטרתה לחטב את הגוף ולסייע בהורדה במשקל.

מפת אתר | צור קשר