דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

הרזיה בבטן

מי מאיתנו לא חולם להפחית אחוז מסויים ממשקלו ולהגיע למראה מושלם ביותר? לכל אחד מאיתנו איזור "בעייתי" אחר בגוף בו הוא היה רוצה לרזות או לעצב ולשם כך אנו מוכנים להשקיע אנרגיות ומשאבים רבים כגון השקעת זמן רב ומאמצים בפעילות ספורטיבית מסוגים שונים או לחילופין דיאטה ארוכת טווח אשר במהלכה אנו חוסכים מעצמינו מטעמים אהובים במיוחד. חלקנו "סובלים" מעודף שומן באיזור היירכיים , חלקינו סובלים מעודף שומן בעזור הישבן, אך על פי מחקרים שנערכו על ידי מכונים בריאותיים שונים רבים מאיתנו סובלים מעודף שומן באיזור הבטן.

עודף שומן באיזור הבטן
עודפי שומן בעזור הבטן מהווים בעיה חיצונית בניראות של גופינו וכתוצאה מכך במקרים רבים הדבר יוצר בעיה בביטחון העצמי בקרב אנשים רבים. מלבד הבעיה החיצונית השמנה ועודף משקל בייחוד באיזור הבטן הינה בעייה רפואית של ממש כך שחשוב לטפל ושמור על אורח חיים בריא כבר מהגילאים הנמוכים, רק כך נוכל להרגיל את גופינו לחיים בריאים של ממש.

כיצד נפתרים מעודף שומן באיזור הבטן?
התמדה והקפדה על דיאטה נכונה, מאוזנת, המשלבת את כל אבות המזון שנבנת על ידי דיאטן מוסמך הינה הפתרון היעיל ביותר לירידה במשקל. שילוב של דיאטה עם פעילות גופנית נכונה תביא לתוצאות ולירידה מהירה במשקל. על מנת להפחית ממשקלכם באיזור ספציפי כמו הבטן חשוב להקפיד על תרגול ספורטיבי של שרירי הבטן כמו כפיפות בטן ועוד תרגילים ממוקדים לשריר זה.

מפת אתר | צור קשר