דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

מניעת השמנת יתר

זה לא מכבר נקבע כי השמנת היתר היא מגפת העידן החדש; ואכן, שגרת היום יום המאפיינת את חיינו מקשה על שמירת משקל תקין ואורח חיים בריא. כך, לדוגמא, מרגיל אותנו אורח החיים המודרני לצרוך כמויות גדולות של קלוריות ובתוך כך גם מזון מהיר, לצד פיחות משמעותי בפעילות הגופנית השבועית. כמו כן, הצפייה המרובה בטלויזיה והשימוש הנרחב במחשב לצרכי עבודה והנאה מקטינות עוד יותר את שעות הפעילות והתזוזה היומית ומסייעות להתפשטות המגפה מבית לבית.

מהם סיכונייה של השמנת היתר?
ובכן, מעבר למראה הבלתי אסתטי המלווה לתופעת השמנת היתר, מעלה האחרונה באופן מסיבי את הסיכונים לקבלת מחלות שונות- החל במחלות לב, דרך יתר לחץ דם וסוכרת וכלה בבעיות נשימה. יצוין, כי גם במקרה הנדיר שבו הסובל מהשמנת יתר אינו סובל ממחלות נוספות, עודף המשקל מקשה על שגרת החיים גם כשמדובר בפעילויות הפשוטות ביותר כגון התניידות, אינטימיות בין בני זוג ועוד.

כיצד ניתן להימנע מהשמנת יתר?
הקפדה על אורח חיים בריא מבטיחה הימנעות ממצב של השמנת יתר, הן בכל הנוגע לתזונה נכונה והן בכל הנוגע לתרגול גופני מתאים. כך, יצירת תפריט מאוזן הכולל את שלל אבות המזון במינון אידיאלי, מעניק את כמות הקלוריות הרצויה תוך שמירה על בריאות האדם הצורך אותו. חשוב לציין, כי הסתייעות בדיאטנית מומחית לצורך יצירת התפריט המתאים הינה מומלצת ואף הכרחית. לצד זאת, כאמור, מעניקה הפעילות הגופנית שמירה אידיאלית על המשקל המתאים ובמקרה הצורך מסייעת בהורדה במשקל ובחיטוב הגוף.

מפת אתר | צור קשר