דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה טבעונית

לצד הדוגלים בטבעונות מטעמי מצפון, רבים בוחרים להתמסר לתזונה טבעונית משיקולים דיאטטיים ורצון לרדת במשקל. זאת, היות ומזון מהצומח מכיל כמויות נמוכות יותר של שומן, בדגש על שומן רווי, ואינו מכיל כולסטרול כלל. כך, מעבר למניעת השמנת יתר, מעניקה דיאטה טבעונית גם הפחתה משמעותית בסיכוי ללקות במחלות לב ובבעיות בריאותיות נוספות.

מהי בעצם טבעונות?
טבעונות הינה שם כולל המתאר אורח חיים תזונתי, המהווה הרחבה של צמחונות, כלומר הימנעות ממוצרי מזון נוספים לצד הבשר. חשוב לציין, כי אין הגדרה ברורה ומסוכמת על כלל הטבעונים לגבי המשמעות המדויקת המגדירה אכילה טבעונית, אך על פי רוב משמעותה הימנעות מכל מזון שמקורו בחי- כלומר בשר, ביצים, חלב ולעיתים אף דבש. לצד זאת, תומכי הטבעונות המבקשים להרזות נוטים לצרוך מזון שגודל בצורה אורגנית בלבד ולהימנע מכלל מוצרי המזון המעובדים- כגון קמח לבן, סוכר מזוקק ולעיתים אף מזון מבושל.

דיאטה טבעונית- הכיצד?
היות והדיאטה הטבעונית מחייבת נקיטת הליך בעייתי המונע אכילת מוצרי מזון בסיסיים, יש להיעזר בשירותיה של דיאטנית או תזונאית מומחית טרם הפתיחה בו ולכל אורכה. היעזרות באיש או אשת מקצוע בעת השימוש בדיאטה טבעונית מבטיחה יצירת תפריט מאוזן, המספק תזונה אידיאלית וירידה יעילה במשקל. לצד זאת יצוין, כי שילוב ההליך בפעילות גופנית רציפה יעניקו עבור כל אדם המבקש להשיל קילוגרמים עודפים תוצאות מקסימליות לטווח הקצר והארוך גם יחד.

מפת אתר | צור קשר