דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

תוכנית הרזיה

כיום קיימים אינספור סוגי דיאטות ושיטות הרזייה שנועדו לעזור להפחית במשקל. חלקן מגיעות מעולם הרפואה הקונבנציולית ומבוססות על שלבים כגון: הורדה בצריכת קלוריות לארוחה, קיצוץ בכמות הפחמימות הנצרכת, שינוי בכמות וגודל ארוחות יומיות ועוד. דיאטות המוצעות על ידי הרפואה האלטרנטיבית מבוססות על טיפולים כגון: דיאטה סינית- שמחלקת את בני האדם לחמישה סוגים של צרכני מזון, דיאטת סונומה- המקשרת את צריכת מזון עם מצב נפשי, ודיאטת חרמון המשלבת בטיפול הרזייה את שיטת הדיקור.

סיבות להשמנה אצל מבוגרים
רבים מאיתנו לא מרוצים ממשקל גופינו ומנסים להילחם בתופעה על ידי דיאטות שונות. לרוב, הסיבות לעליה במשקל נובעות מאכילת יתר מול חוסר פעילות גופנית, גורמים פסיכולוגיים הכוללים דיכאון או בדידות, הפרעות הורמונליות שמקשות על האדם להרגיש שובע, בעיות גנטיות שמפריעות לקליטתם של ההורמונים המשתתפים בתהליך העיכול והאטה בפעילות של מנגנון המטבוליזם.

סיבות להשמנה אצל ילדים
בעולם המערבי אשר מעודד צרכנות יתר, ילדים בגילאים צעירים לעיתים סובלים מעודף משקל. הסיבות העיקריות למצב בו ילד שוקל יותר ממה שהוא אמור לשקול נעוצה בגורמים הבאים: צריכת משקאות בעלי רמה גבוה על סוכר כגון "קוקה קולה", חוסר בשעות שינה, חוסר פעילות גופנית כתוצאה מישיבה ממושכת ואכילת ארוחות לא מסודרות ובעלות ערך קלורי גבוה מהמומלץ. במצב של השמנת יתר, גם ילדים זקוקים לטיפול על ידי דיאטה מתאימה.

תוכנית הרזיה אפקטיבית
כאמור, תוכניות הרזיה הינן רבות ומגוונות. יש צורך בהשקעת זמן ומאמץ לביצוע סקר אודות התוכנית המתאימה לכם ביותר. באמצעות ביקור אצל רופא מוסמך ודיאטנית, וביצוע בדיקות שיעזרו לכם להכיר את גופכם טוב יותר, תוכלו להתאים דיאטה שמתאימה לאורח חייכם ולמשקל שברצונכם להוריד.

רק אצלינו תקבלו הכוונה מקצועית שעובדת!!

מפת אתר | צור קשר