דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת סנדוויצים

דיאטת סנדוויצ´ים, ובכינויה המוכר דיאטת לחם, הינה שיטת הרזיה המבוססת על אכילת פחמימות. דיאטת הלחם נשענת על העקרון המוכח המקשר בין אכילה עתירת פחמימות לבין עליה ברמת הסרוטונין, המעניק תחושת שובע, שלווה והנאה. לא בכדי, אם כן, כי מאז פיתוחה הפכה דיאטת סנדוויצ´ים למבוקשת בקרב רבים המבקשים לרדת במשקל בתהליך נוח המשלב הרזיה מוצלחת עם צריכת פחמימות.

כיצד מתבצעת דיאטת הסנדוויצ´ים?
דיאטת סנדוויצ´ים מבוססת, כאמור, על פחמימות העשירות בסיבים תזונתיים ובויטמינים. כך, זו מורכבת מצריכה של לחם מחיטה מלאה, קטניות, גריסים, נבטי חיטה וכמובן- סנדוויצ´ים לרוב. כמובן שלא כל הפחמימות מותרות על פי דיאטת הסנדוויצ´ים, כאשר סוכר, דבש, מיצים ושוקולד יש להתרחק לשם הבטחת ירידה במשקל. מבחינת שתייה, דוגלת דיאטת הסנדוויצ´ים בצריכה של משקאות דיאטטים, תה, קפה ומעל לכל מים בכמות גדולה.

מהם יתרונותיה של דיאטת הסנדוויצ´ים?
ובכן, יתרונה העליון והברור של דיאטת הסנדוויצ´ים הוא ההנאה שבאכילת פחמימות, לצד הענקת תחושת שובע ומצב רוח נעים, דבר המאפשר ירידה מושכלת בקילוגרמים העודפים. דיאטת הסנדוויצ´ים הינה מגוונת, טעימה ואינה מחייבת ספירת קלוריות, הידועה בתחושת התסכול המלווה לה. זאת ועוד, מצדדיה של דיאטת הלחם טוענים כי זו מסייעת בשיפור מצב עור הגוף והפנים ואף בהורדת רמת הכולסטרול בגוף. עם זאת, חשוב לציין כי טרם הפתיחה בדיאטה ובמהלכה, יש להיעזר בשירותיה של דיאטנית מומחית בכדי להבטיח תוצאות אידיאליות וארוכות טווח.

לפרטים נוספים על דיאטת סנדוויצים השאירו את פרטיכם בדף הצור קשר או בטלפון 077-4506650 ונחזור אליכם מידי


מפת אתר | צור קשר