דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

ירידה מהירה במשקל ושריפת שומנים

כל אחד ואחת מאיתנו ניצב בחיים בפני מצבים בהם אנו לא מרוצים מהמראה של גופינו וברצונינו להוריד במשקל. ישנם מקרים בהם ההורדה במשקל לא סובלת דיחוי ואף נחוצה בהקדם האפשרי. ישנן שיטות רבות בעזרתן תוכלו לשרוף את השומנים באופן מהיר וכתוצאה מכך להפוך לרזים יותר. חשוב לציין כי לפני כל דיאטה, כדאי להיבדק אצל רופא ולהיות בטוחים כי מצבכם הבריאותי מאפשר דיאטה מהירה.

צעדים פשוטים לדיאטה מהירה
ישנן מספר טקטיקות אשר נועדו להאיץ את פעילות המטבוליזם בגופכם וכתוצאה מכך לשרוף בצורה יעילה  ומהירה את הקלוריות והשומנים. על מנת לרדת במשקל נכון, חלקו את הארוחות, הקיבה שלכם מעכלת טוב יותר ארוחות קטנות יותר. עדיף לצרוך בין 5 ל-6 ארוחות קטנות, מאשר 2 ארוחות גדולות. הקפידו לנוע ולבצע פעילות גופנית ואף מינימלית ביותר. הקפידו לישון בין 7 ל-8 שעות בלילה וזה יגרום לקיבולת שלכם לעבוד טוב יותר.

בכדי שהתהליכים המטאבולים יוכלו לעבוד במהירות ויעילות, חשוב לשתות כמות מים גדולה במשך כל היום. מים הם הזרז הטבעי לעיכול המזון. במהלך העיכול, אנו משקיעים אנרגיה, על כן, אנו שורפים קלוריות. חלבון הינו אב מזון שגורם לשריפת קלוריות מירבית בעת עיכולו. מכאן שצריכתו המרובה תגרום לשריפת מספר רב יותר של קלוריות. לסיום במהלך הדיאטה, הקפידו לצרוך מספר שווה של קלוריות בכל יום ותימנעו מאכילת סוכרים.

שמירה על בריאות
מאחר וברצונכם להוריד משקל באופן מהיר, חשוב לזכור כי קיצוץ דראסטי בכמות הקלוריות יכול לפגוע בבריאותכם. בנוסף, ירידה מהירה מאוד במשקל גורמת לעליה מהירה לא פחות של המשקל בחזרה והוספת מספר קילוגרימים עודפים. שמרו על גופכם ואל תהססו לפנות לגורם מוסמך ואמין על מנת להפוך את תהליך ההרזיה לבטיחותי יותר.

פנו אלינו על מנת להוריד במשקל בצורה מהירה תוך שמירה על בריאותכם!

מפת אתר | צור קשר