דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת ספירת קלוריות

דיאטת ספירת קלוריות הינה דיאטה נפוצה שעובדת על כמות קלוריות יומית. תחילה, על ידי חישוב של כמה קלוריות גופינו זקוק מדי יום על מנת לשמר את משקלו הנוכחי, נקבע  את כמות הקלוריות המומלצת ליום. על מנת לרדת במשקל יש להפחית מכמות הקלוריות המומלצת ליום. מומחים קבעו כי ירידה הדרגתית במשקל, פירושה הפחתה של חצי קילוגרם לשבוע ששווה ערך ל-500 קלוריות.

למי מתאימה דיאטת ספירת קלוריות
על מנת לקבוע האם מתאימה לך השיטה של דיאטת ספירת קלוריות יש להיועץ במומחה ובחון האם הינך במצב בריאותי המאפשר לפתוח בדיאטה. אם הינך אחראית ומתמידה וחושבת שתוכלי לעמוד בכמות הקלוריות שהקצבת, כנראה שזו הדיאטה שמתאימה לך. 
חשוב מאוד לקבוע את כמות ותוכן הארוחות היומיות בליווי דיאטנית מוסמכת.

שמירה על אורך חיים בריאה
פעילות גופנית מהווה אחד מהקריטריונים לביצוע דיאטת ספירת קלוריות. על מנת לרדת כחצי קילוגרם בשבוע יש לבצע תרגילים גופניים בין 3 ל-5 פעמים בשבוע. הפחתת כמות הקלוריות היומית ללא פעילות גופנית אינה אפקטיבית. הגדלת כמות הקלוריות היומית מעבר למומלץ, עלולה לסכן את בריאותכם. חשוב לבקר את תהליך הדיאטה על ידי האיזון בין פעילות גופנית לצריכת הקלוריות.

הקפדה על אכילה נכונה
מאחר ובמהלך הדיאטה אנו מורידים את כמות הקלוריות היומית, ישנה חשיבות עליונה בהקפדה על צריכת כל אבות המזון. במהלך היום, יש לצרוך מנות הכוללות חלבונים המצוים בבשר או ביצים, שומנים בריאים שמקורם בשמן זית או טחינה, ופחמימות שמרכיבות את פירות, ירקות, חלב וקמח. במהלך בניית תפריט דיאטה יש להתאים את מבנה הגוף לאורח החיים וההרגלים של המטופל, לכן בניית תוכנית ההורדה במשקל הינה סובייקטיבית. אל תהססו לפנות אלינו על מנת לקבל שירות מקצועי ויעיל!

מפת אתר | צור קשר