דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת מרק כרוב

דיאטת מרק הכרוב, המכונה גם דיאטת כרוב, הינה דיאטת כסאח אשר השימוש בה היה פופולארי במיוחד במהלך שנות ה-70 וה-80 של המאה הקודמת. דיאטה זו מבוססת על אכילת מרק כרוב ללא הגבלה, צריכות חלבונים ומעט מאוד פחמימות. הבוחרים להסתייע בדיאטת מרק כרוב מבקשים לרוב להביא להורדת משקל מהירה, לקראת אירוע או בכדי להמשיך בסיומה בדיאטה מאוזנת ובטוחה.

דיאטת מרק הכרוב- יעילה או מסוכנת?
תומכיה של הקורסים בדיאטת הכרוב טוענים כי לכרוב מרכיבים העוזרים בשריפת שומנים, וכי הרזיה מסוג זה עשויה לשמש כ"בעיטת פתיחה" לדיאטה מסודרת ובריאה. עם זאת, חשוב להפנים כי דיאטת כרוב היא בעייתית ומזיקה, שכן הינה חסרה במרכיבי תזונה בסיסיים. שימוש בדיאטת מרק הכרוב מהווה סכנה בריאותית, לצד חוסר יעילות בשמירה על משקל היעד לאחר סיומה, בהיעדר "תכנית המשך". מיותר לציין, כי מגבלת הקלוריות המחמירה המאפיינת את הדיאטה הינה מזיקה ואינה מאפשרת התמדה.

אז כיצד, אם כן, ניתן להקפיד על דיאטה בריאה?
דיאטה בריאה היא דיאטה המורכבת מתפריט מאוזן, הכולל את כלל אבות המזון במידה הרצויה. הורדה במשקל באמצעות דיאטה בריאה מתחייבות לשלמות גופו של המשתמש בה, כמו גם לתוצאות יעילות לאורך זמן. בכדי להבטיח את יצירתו של תפריט אכילה נכון, חשוב להסתייע בשירותיה של דיאטנית מומחית, אשר תפקידה להתאים דיאטה אידיאלית עבור כל אדם המבקש להשיל קילוגרמים מגופובכדי שיוכל לבלות בים או בספא. הקפדה על היעזרות בדיאטנית טרם הפתיחה בהליך ההרזיה ולכל אורכו מבטיחה לכל אדם הורדה בריאה ומקסימלית במשקל .callbit

מפת אתר | צור קשר