דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה ים תיכונית

דיאטה ים תיכונית משקפת גישה תזנותית הגורסת כי תפריט דיאטטי המתבסס על מזונות והרגלי אכילה אשר היו נהוגים במדינות הים התיכון יכול לסייע בהורדה במשקל, כמו גם בהפחתת הסיכון למחלות כרוניות ובעיקר מחלות לב. להפתעתם של רבים, מתבססת הדיאטה על פחמימות רבות יחסית ואחוז גבוה של מזונות המכילים שומן, אך הסטטיסטיקה מוכיחה כי זו צוברת פופולאריות רבה בקרב האוכלוסיה. זאת, על אף שלא מדובר בדיאטה בזק המפיקה תוצאות מהירות אך זמניות, אלא באחת שיעילותה מוכחת לטווח הזמן הארוך.
מהי למעשה דיאטה ים תיכונית?
ריבוי המדינות באזור אגן הים התיכון, המאופיינות בהרגלי תזונה ותרבות שונים, מקשים על הגדרה מדויקת של דיאטה ים תיכונית. עם זאת, ישנן הגדרות כלליות המאפיינות את הדיאטה, כאשר בין השאר זו כוללת צריכה גבוהה של פירות, ירקות ומזון מן הצומח כגון חיטה מלאה וקטניות, אכילה של מזונות עונתיים טריים תוך צמצום במזונות מעובדים, שימוש רב בשומן בלתי רווי באופן יחסי, צמצום צריכת עוף, דגים ביצים, מוצרי גבינה ובעיקר בשר אדום ושתייה מבוקרת של יין אדום.
מהם יתרונות השימוש בדיאטה ים תיכונית?
תומכיה של הדיאטה הים תיכונית טוענים כי מרכיביה השונים מסייעים להתמדה בדיאטה לאורך זמן, ומעניקים אפשרויות בנייה רבות וגמישות של תפריט מאוזן. בנוסף, נטען כי הדיאטה מעניקה שילוב של מירב המרכיבים התזונתיים עם תהליך ההרזיה, בניגוד לדיאטות כאסח המחייבות התנזרות מסוגי מזון כאלה ואחרים. לסיום, מדגישים המצדדים בדיאטה ים תיכונית כי זו מסייעת בהפחתת לחץ דם, הורדת רמת הכולסטרול ומניעת של מחלות לב.
מפת אתר | צור קשר