דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה צמחונית


דיאטה צמחונית אינה שונה מדיאטה מאוזנת אחרת, כך שגם היא מבוססת בעיקרה על פירמידת המזון. כך, מרבית צריכת הקלוריות היומית במהלך שימוש בדיאטה צמחונית נשענת על פחמימות מרוכבות, ושאר מרכיביה, בצריכה פחותה בהתאמה, הינם פירות וירקות, חלבונים ושומנים- הנאכלים מעט ככל הניתן. עם זאת, אכילת חלבונים מן החי אינם מתאפשרים בעת הסתייעות בדיאטה צמחונית, ולכן אלה מוחלפים בקטניות, מוצרי חלב, ביצים ודגים.

למי מתאימה דיאטה צמחונית?
נהוג לחשוב כי דיאטה צמחונית מיועדת לצמחונים בלבד, אך סגולותיה המוכחות של זו בסיוע לתהליך הרזיה יעיל, כמו גם להפחתת הסיכון ללקות במחלות לב, כלי דם וסרטן הופכים אותה למתאימה עבור כל אדם שעד כה צרך בשר ועוף מן החי מתוך הרגל. כך, דיאטה צמחונית המבוצעת כהלכה, מתאימה לכל אדם- צמחוני ושאינו צמחוני- ואף לספורטאים ולמפתחי גוף. שימוש נכון במקורות החלבונים הצמחיים מהווה תחליף מזין לחלבון מן החי, שאינו תורם לבריאות הגוף ואף פוגע בו.

כיצד יש לפתוח בדיאטה צמחונית?
יש להסתייע בשירותיה של דיאטנית מומחית טרם הפתיחה בדיאטה צמחונית ולכל אורך תקופת השימוש בה, וזאת בכדי להבטיח בנייתו של תפריט מאוזן המכיל את כלל אבות המזון, תוך הקפדה על צריכה נכונה של חלבונים צמחיים ועל השלמת ויטמינים ומינרלים המצויים במזון מן החי. יודגש, כי דיאטה צמחונית, בניגוד לדיאטה קלאסית, דורשת ידע רפואי נרחב בתחום הקולינרי - מזון קייטרינג, שכן השמטה של מרכיב מזון אחד יכולה להטות את הכף שבין דיאטה בריאה לדיאטה מסוכנת

מפת אתר | צור קשר