דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

איך לעשות דיאטה בחורף?

הימים הקרירים גורמים לרובנו, אם לא לכולנו, לרצות להתכרבל יום וליל תחת הפוך, ורצוי בליווי שוקו חם, קצפת וגם איזה נשנוש חורפי. ואכן, פעמים רבות אנו מוצאים עצמנו רעבים יותר בעונת החורף, בין השאר משום שגופנו דורש אנרגיה רבה יותר על מנת לחמם את עצמו, אך בעיקר מפני שהשעות מתחת לפוך, מהנות ככל שהן, מהוות מתכון אידיאלי להשמנה. זאת, משום שהשעות הרבות שאנו מבלים בבית בהשוואה לימות הקיץ, ומתוך כך גם בקרבת המקרר, הינן גורם ישיר -ונדמה כי אף בלתי נמנע- לזלילות מיותרות. עם זאת, זכרו כי החורף הישראלי הינו רק תקדים קצרצר לימי הקיץ, ועל כן מומלץ לנצל דווקא את התקופה הקרה בכדי לבצע דיאטה לחורף.

כיצד, אם כן, ניתן לעשות דיאטה בחורף?
שיטה יעילה המסייעת להתמדה בדיאטה חורפית הינה מציאת שותף להורדה במשקל, שכן גם כאן צרת רבים הינה חצי נחמה. הקפידו לבנות תפריט מאוזן המכיל את כלל אבות המזון, בסיועה של דיאטנית מומחית, ושלבו פעילות גופנית יחד עם האכילה הדיאטטית. דווקא ימי החורף מהווים הזדמנות נהדרת לפעילות ספורטיבית, שכן מזג האוויר נוח ומעייף הרבה פחות. בנוסף, מומלץ להישקל באופן קבוע ומדי שבוע, בכדי לאמוד את תוצאות הדיאטה ולהבטיח את השגתן באופן מקסימלי.

גם בחורף- הקפידו על שתיית מים
רבים "נוטשים" בפתיחת העונה הקרה את בקבוק המים שליווה אותם בחודשי הקיץ, ואותו מחליפים הצורך במקרה הטוב- שתייה חמה, ובמקרה הרע- אוכל. בנוסף יודגש, כי בקייטרינג אנו מזיעים ומאבדים לא פחות נוזלים מאשר בחודשי הקיץ. על כן, יש להקפיד על שתייה סדורה של מים לכל אורך תקופת הדיאטה, בכדי להבטיח את הנוזלים הדרושים לגוף לשם תפעולו השוטף, כמו גם את דיכויין של תחושות רעב מדומות.

מפת אתר | צור קשר