דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

הורדת אחוזי שומן בגוף

כולנו מבקשות להשיג את אותו גוף חטוב שעליו חלמנו, אך נשים רבות לא מודעות לכך שירידה במשקל מהווה רק חלק אחד מתהליך מורכב שסיומו הגעה לתוצאה הנכספת. כך, מעבר לספירת הקלוריות, שהינה חלק משמעותי בכל דיאטה, ספירת אחוזי השומן גם היא רצויה ואף הכרחית לשם השלמת התהליך באופן יעיל, נכון ובטוח. אז במקרה שתהיתן כיצד ניתן להוריד את אחוזי השומן בגוף, שילוב נכון של שני פקטורים יעילים יבטיח עבורכם תוצאות מקסימליות:

דיאטה מאוזנת
דיאטה סדורה המכילה תפריט מאוזן אשר מציע את כל אבות המזון, מאפשרת הורדה בכמות השומן בגופנו תוך פגיעה מינימלית במסת השריר. זאת, תוך סיוע למערכות הגוף בשריפת שומנים באופן יעיל המספק מקור לאנרגיה. השימוש בתפריט דיאטטי שאינו מאוזן ואשר מוגבל בקלוריות באופן שאינו בריא מאפשר לטווח הקצר ירידה בנפח השריר, אך בטווח הארוך פוגע ביכולתו של הגוף לרדת במשקל ובחיטובו. יודגש, כי מומלץ להסתייע בדיאטנית מומחית טרם הפתיחה בדיאטה ובמהלכה, בכדי להבטיח ירידה נכונה ובריאה במשקל.

פעילות גופנית
השגת גוף מעוצב ומוצק דורשת את פיתוחה של מסת השרירים, שכן לולא כן- ירידה במשקל עלולה להסתיים במראה "סחוט" וזקן ובכמויות של עור עודף. על כן, חשוב לשלב בהליך הדיאטה גם פעילות גופנית מאוזנת, תוך התמקדות בשלל קבוצות השרירים השונות בגוף. זאת, על מנת להימנע מפציעות מיותרות ובמטרה להעניק לאחרון מראה סימטרי ובריא. חשוב להקפיד על קיום פעילות ספורטיבית באופן סדור של כשלוש פעמים עד שש פעמים בשבוע, בכדי לסייע לגוף לבנות שרירים באופן בריא ויעיל.

מפת אתר | צור קשר